نکات نوشتاری: چگونه 100 اولین اشتراک ایمیل خود را در Substack دریافت کردم

تصویر
عکس پروفایل Rishikesh Hacker Noon

@ریشیشریشیکش

ساختن چیزی در تقاطع تکنولوژی و هنر. من در مورد موارد تصادفی در وبلاگم می نویسم: rishikeshs.com

در پایان ماه مه 2021 ، من یک خبرنامه با نام 10+1 Things on Substack راه اندازی کردم. ایده اصلی پشت خبرنامه این بود که مقداری ترافیک به این وبلاگ و پروژه های دیگری که در حال کار روی آنها هستم قفل شود. در حقیقت ، من نام 10+1 Things را در 15 دقیقه پیدا کردم و تصمیم گرفتم آن را در Substack شروع کنم ، زیرا شروع سریع بود.

در حال نوشتن این مطلب ، 10+ 1 Things به تازگی از 100+ مشترک عبور کرده است! خبرنامه از یک پروژه کوچک سرگرم کننده به یک پروژه جداگانه تبدیل شده است و به بخشی از روال معمول من تبدیل شده است. همه اینها در مدت 2 ماه اتفاق افتاد و خبرنامه با نرخ باز کردن + 50٪ و تعداد مشترکین مورد انتظار 300+ تا پایان سال 2021 (من داده های مشترکان را برون یابی کردم) قوی می شود. من از صفر شروع کردم و هیچ پولی برای تبلیغات یا تبلیغات هزینه نکرده ام.

تمام رشد تا کنون به دلیل ارتقاء متقابل با دیگر نویسندگان در جامعه ، ارگانیک بوده است. در اینجا آنچه از افزایش روزنامه از 0 به 100 مشترک در 2 ماه آموختم:

فقط شروع کن!

من اولین لوگو را با استفاده از فونت تصادفی از اینترنت ایجاد کردم!

من همیشه برای شروع تلاش کردم. من به عنوان فردی که اهمیت زیادی به طراحی و زیبایی می دهد ، معمولاً دیوانه وار خرج می کنم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور