اشتباهات برتر توسعه دهندگان جاوا اسکریپت

تصویر
عکس پروفایل آنا هکر ظهر

@آناآنا

رئیس روابط عمومی در قالب های Flatlogic (flatlogic.com)

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است که به شما امکان می دهد ویژگی های پیچیده ای را در صفحات وب پیاده سازی کنید و برای کوتاه مدت ، شما قبلاً اطلاعات زیادی در مورد JS داشته اید زیرا محبوب ترین زبان برنامه نویسی در سال 2019 است (نظر ما نیست ، همه ارقام ما از Developer Survey 2019 از Stackoverflow دریافت کردیم). اگر چیزی از این نظرسنجی نشنیدید ، باید نگاهی بیندازید ، در حالی که ما به معرفی خود ادامه می دهیم.

از آنجا که جاوا اسکریپت اساس هر برنامه وب است ، ما قصد نداریم مزایای JS یا لیستی از امکانات JS را مورد بحث قرار دهیم. در عوض ، ما برخی از اشتباهات معمولی را که تقریباً هر برنامه نویس JS در طول حرفه خود مرتکب شده است به شما نشان می دهیم.

بر اساس همان نظرسنجی Stackoverflow ، 41 درصد از برنامه نویسان که در این نظرسنجی شرکت کرده اند کمتر از پنج سال تجربه برنامه نویسی حرفه ای دارند.

تصویر

این مقاله بیشتر برای آن توسعه دهندگان است. توسعه دهندگان جدید (0-2 سال) ممکن است نمونه هایی از مقاله را مفید بدانند زیرا این کد بدی است که می توانید از آن یاد بگیرید. توسعه دهندگان با تجربه تر (3+ سال) ممکن است با تشخیص اشتباهاتی که در گذشته انجام داده اید لبخند بزنند. به هر حال وقت گذاشتن برای خواندن این مقاله به شما دانش یا سرگرمی می دهد. از خواندن لذت ببرید!

لیست اشتباهات:

  • آیا تفاوت “=” را به خاطر دارید …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور