نشان Core Web Vitals Google احتمالاً اتفاق نخواهد افتاد

گوگل می گوید پس از ارائه این ایده در زمان معرفی معیارها، هیچ برنامه ای برای نشان Core Web Vitals در نتایج جستجو وجود ندارد.

این را جان مولر، مدافع جستجوی گوگل، در جریان پاتوق ساعات اداری سئوی مرکزی جستجوی گوگل که در 21 ژانویه ثبت شد، بیان کرد.

سؤالی ارسال شد که در آن نشان Core Web Vitals به‌روزرسانی می‌شد و اینکه آیا این چیزی است که در آینده منتشر خواهد شد یا خیر.

هرگز 100% تایید نشده بود که نشان Core Web Vitals در SERP وجود داشته باشد، اما این ایده ای بود که گوگل در موارد متعدد به آن اشاره کرده است.

اکنون به نظر می رسد که گوگل ایده خود را دنبال نخواهد کرد.

پاسخ کامل مولر را در بخش زیر بخوانید.

هیچ برنامه ای برای نشان اصلی وب حیاتی در نتایج جستجو وجود ندارد

مولر می‌گوید که نمی‌تواند قول یک نشان CWV را بدهد هرگز اتفاق می افتد، اما شانس خوب نیست.

از آنجایی که نشان هنوز منتشر نشده است، و این ایده برای اولین بار بیش از یک سال پیش مطرح شد، احساس می شود که این اتفاق نخواهد افتاد.

متأسفانه نمی توانم در مورد آنچه در آینده اتفاق می افتد قول بدهم. و از آنجایی که ما تا کنون این نشان را انجام نداده ایم و بیش از یک سال گذشته است، احساس من این است که احتمالاً این اتفاق نخواهد افتاد.

من به طور قطع نمی دانم، و ممکن است جایی باشد که تیمی در گوگل این نشان را ایجاد می کند و وقتی آن را می گویم ناراحت می شود، اما حداقل تا به حال ندیده ام که در رابطه با نشانی مانند این.

و احساس من این است که اگر می‌خواستیم یک نشان در نتایج جستجو برای Core Web Vitals یا Page Experience نشان دهیم، احتمالاً قبلاً این کار را انجام می‌دادیم.»

مولر این واقعیت را مطرح می کند که Core Web Vitals و Page Experience همیشه در حال تکامل هستند.

معیارهای Core Web Vitals، همانطور که امروزه تعریف می شوند، ممکن است در آینده شامل اندازه گیری های مختلفی باشند. بستگی دارد که کاربران به چه چیزی اهمیت می دهند.

گفته می‌شود، همه چیز پیرامون Core Web Vitals و Page Experience دائماً در حال کار است. و ما در حال تلاش برای یافتن راه‌هایی برای بهبود این معیارها هستیم تا جنبه‌های دیگری را که ممکن است برای وب‌سایت‌ها یا کاربرانی که به آن‌ها اهمیت می‌دهند حیاتی باشد، در بر گیرد.

بنابراین اگر هیچ یک از این تغییر کند تعجب نخواهم کرد. و ممکن است در مقطعی، ما معیارهایی داشته باشیم که واقعاً برای کاربران مفید است و نشان دادن بیشتر به کاربران منطقی است، و شاید در آن نقطه ما چیزی بیشتر قابل مشاهده در نتایج جستجو یا در کروم داشته باشیم، یا من نمی دانم گفتن در آنجا واقعاً سخت است.»

تفسیر من از پاسخ مولر این است که نشان Core Web Vitals در نتایج جستجو راه حل ایده آلی نیست، با توجه به اینکه معیارهای کسب نشان ممکن است از سالی به سال دیگر تغییر کنند.

اگر Core Web Vitals مجموعه‌ای از معیارها بود که سال به سال یکسان باقی می‌ماند، ممکن است یک نشان منطقی‌تر باشد، اما اینطور نیست.

پاسخ مولر را در ویدئوی زیر بشنوید:


تصویر ویژه: اسکرین شات از YouTube.com/GoogleSearchCentral، ژانویه 2022.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور