ندای وظیفه: موبایل فصل 3 با فرار از توکیو وارد می شود

عکس پروفایل ظهر جفری هریس هکر

@84جفری هریس

در حال حاضر در بورس تحصیلی Blogger Hacker Noon ثبت نام کرده اید.

نسخه موبایل Call of Duty از زمان اکران رسمی خود در اکتبر 2019 کاملاً راه های مختلفی را به همراه داشته است. اکنون این بازی در آستانه فصل سوم خود قرار دارد که یک پیچ و تاب جالب ارائه خواهد داد. اکتیویژن از آخرین به روزرسانی Call of Duty Mobile با فصل 3: فرار از توکیو رونمایی کرده است. به روزرسانی جدید عنوان موبایل را جمعه ، 16 آوریل مورد توجه قرار خواهد داد و یک تم جدید سامورایی ، نقشه های گیم پلی ، حالت ها و موارد دیگر را به تجربه تلفن همراه اضافه می کند.

جدید در به روز رسانی دو سلاح برتر حماسی برای بازیکنان است. PP19 Bizon – Yokai یا QXR – خورشید سوزان. علاوه بر این ، کارت نبرد Season 3 دارای 50 ردیف پاداش خواهد بود که شامل شخصیت ها ، سلاح ها و موارد دیگر با موضوع سامورایی است.

از نظر نقشه ، بازیکنان این فرصت را دارند که Oasis را از Modern Warfare 3 بر روی دستگاه های تلفن همراه خود تجربه کنند. یک هتل بیابانی مجلل. همچنین Coastal برای به روزرسانی جدید است که یک نقشه کاملاً جدید است که به طور خاص برای حالت جستجو و تخریب بازی طراحی شده است.

برای Battle Royale ، فصل 3 مهارت Operator Skill و BR را اضافه می کند. مهارت اپراتور “Bull Charge” را ارائه می دهد ، یک مهارت محافظ ضد شورش که پس از رسیدن به ردیف 14 در Battle Pass در دسترس خواهد بود.

بازیکن جدید Class برای Battle Royale Spotter است. کلاس Spotter …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور