این شرکت تازه وارد در حال ساخت یک تراشه برای ذخیره میکرو ثانیه حیاتی معامله گران است

هویون کیم و وانوونگ چوی (بلومبرگ) – در قلمرو سریع و غیرقابل تحمل تجارت با فرکانس بالا ، طرح یک استارت آپ کره جنوبی برای ساخت یک ریز تراشه که سرعت بازار را با چند میکرو ثانیه افزایش می دهد ، مورد توجه قرار می گیرد.

این شرکت ، Rebellions Inc ، شش ماه پیش در پارک سونگ یون ، که قبلاً به عنوان توسعه دهنده کوانت در مورگان استنلی در نیویورک با دو شریک کار می کرد ، در سئول تأسیس شد. این تراشه که آنها در حال توسعه هستند ، کارایی کارآمدتر هوش مصنوعی را بر عهده دارد که می تواند هزارهمین ثانیه از زمان واکنش ماشین های تجارت خودکار را کاهش دهد.

این فقدان نمونه اولیه تکمیل شده یک ادعای جسورانه است ، اما مناسب شرکتی به نام Rebellions است زیرا پارک می خواهد صنعت را به هم بزند مانند انقلاب فرانسه بیش از دو قرن پیش کشور اروپایی را سرنگون کرد.

اگر جلو برود نیز می تواند یک معامله بزرگ باشد. چنین وضعیتی در بازارهای مالی پس از آن است که معامله گران طی دهه گذشته تراشیدن میلی ثانیه – یا هزارم ثانیه ، یک ابدیت در مقایسه با مقیاس زمانی که شورش ها کار می کنند – در زمان واکنش آنها با ساخت شبکه های بی سیم با سرعت تقریباً سریع قاره ها و عبور از اقیانوس ها.

از آنجایی که این شبکه ها با محدودیت های فیزیک برخورد می کنند – هیچ چیز در جهان ، حتی سیگنال های بی سیم تجار ، نمی توانند سریعتر از سرعت نور پیش روند – لبه ها در جای دیگری یافت می شوند. این شامل بازرگانانی است که سعی می کنند ماشین های خود را برای پردازش سریعتر داده ها منعکس کنند ، بنابراین سفارشات می توانند سریعتر انجام شوند.

پارک ، 37 ساله ، مدیر اجرایی Rebellions و دارنده دکترای علمی ، گفت: “یک تراشه هوش مصنوعی می تواند ثانیه های میکرو ثانیه مورد نیاز برای سفارشات را به نصف کاهش دهد.” از انستیتوی فناوری ماساچوست. “برخی از شرکت ها هستند که فقط به تکنولوژی مورد استفاده خود ادامه می دهند – ما می خواهیم آن را تغییر دهیم.”

سریعتر Algo

این فناوری که Rebellions در حال توسعه است ، یک مدار مجتمع ویژه برنامه یا ASIC نامیده می شود – تراشه ای که برای انجام یک کار خوب ساخته می شود ، در مقابل ریزپردازنده های هدف عمومی مانند معروف شرکت Intel. این تمرکز می تواند به محصول Rebellions کمک کند تا الگوریتم های معامله گران را با کارآیی بیشتری نسبت به گزینه های دیگر اجرا کند.

به هر حال این ایده است.

پارک گفت ، شورش ها در حال استخدام “نامحدود” هستند و قصد دارند نیروی کار 20 نفره خود را تا سال 2023 چهار برابر کنند. این شرکت 5.5 میلیارد وون (4.9 میلیون دلار) سرمایه از شرکت هایی از جمله Kakao Ventures که بخشی از غول پیام رسان Kakao Corp است و Shinhan Capital Ltd. ، شرکت تابعه یکی از بزرگترین شرکت های هلدینگ مالی کره به دست آورده است.

پارک گفت: “مقدار زیادی پول در بازار وجود دارد که نرخ آن بسیار پایین است.” “کره جنوبی خانه غول های تراشه مانند سامسونگ است و عصر هوش مصنوعی در حال آمدن است – زمان مناسب برای تجارت است.”

Rebellions قصد دارد نمونه اولیه آن را در نیمه دوم سال آماده کند. شرکت تولید کننده نیمه هادی تایوان ، بزرگترین تولیدکننده قرارداد در جهان ، توافق کرده است که ساخت ASIC را از سال 2022 آغاز کند. پارک گفت ، چند بانک سرمایه گذاری و شرکت های تجاری کمی در حال گفتگو هستند تا از آنها استفاده کنند. وی از شناسایی آنها خودداری کرد.

رقابت عمده

ریچارد رپتو ، تحلیلگر شرکت Piper Sandler & Co. در نیویورک ، گفت: “هر چیزی که تاخیر را کاهش دهد و سرعت را بهبود بخشد ، مهم خواهد بود و توسط صنعت پذیرفته خواهد شد.” با این حال ، با سرعت معاملات بسیار سریع ، ایجاد یک تراشه سریعتر “فقط مسابقه تسلیحاتی قبلی نیست”.

در گذشته معامله گران اصلی اقداماتی را برای دریافت سریعتر میکروثانیه انجام داده اند. CME Group Inc. یکی از بزرگترین مراکز مبادلات جهانی مراکز داده را در شفق قطبی ، ایلینوی ، شهری در نزدیکی شیکاگو اداره می کند. DRW Holdings LLC ، یک تاجر بزرگ مشتقات ، حدود نیم دهه پیش یک آنتن را روی یک قطب ابزار در کنار تأسیسات CME متصل کرد ، و چیزی شبیه لبه میکروثانیه را برای رقبای خود که دکل های بی سیم آنها در یک برج دورتر بود ، به دست آورد.

برای رسیدن به این مرحله ، یک سنگین وزن مستقر در شیکاگو ، Jump Trading LLC ، 14 میلیون دلار صرف خرید زمین در آن سوی خیابان از مرکز داده – تعیین معیار جدیدی برای ارزش یک میکروثانیه در بازارهای مدرن کرد.

پارك گفت ، شركتهايي كه از Rebellions ASIC استفاده مي كنند ، مي توانند از “سرعت بخشيدن به هر معامله” ، “بهبود قابل توجهي در P&L” را تجربه كنند.

تجارت سریع با سرعت بالا در کشور اصلی Rebellions ، کره جنوبی هنوز در مراحل اولیه است. اما ، طبق گفته لری تاب ، رئیس تحقیقات ساختار بازار در Bloomberg Intelligence ، در سال 2021 بالغ بر 57 درصد از حجم بازار سهام ایالات متحده را تشکیل می دهد ، جایی که معامله گران با فرکانس بالا Citadel Securities و Virtu Financial Inc. در آن غالب هستند.

پارک با سایر ASIC های متمرکز بر هوش مصنوعی روبرو است. آنها شامل واحد پردازش تنسور گوگل ، تراشه ای است که به تأمین انرژی محصولاتی مانند Gmail و Google Translate و Groq Inc که توسط اعضای سابق تیم TPU گوگل تأسیس شده است ، کمک می کند. اینتل در سال 2019 Habana Labs Ltd. را برای تقویت مهارت تراشه AI خود خریداری کرد.

پارک بزرگ فکر می کند. پس از تجارت با فرکانس بالا ، وی می خواهد بعدی تراشه هایی ایجاد کند که خدمات ابری را تسریع کرده و رانندگی خودکار را امکان پذیر می کند.

پارک گفت: “یادگیری عمیق یک روند عظیم است و ما می خواهیم قبل از آمدن آماده باشیم.”

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور