نحوه کار با پایگاه داده خارجی

تصویر
عکس پروفایل Velo by Wix Hacker Noon

@ولوVelo توسط Wix

Velo یک پلت فرم کاملاً پشته ای است که به شما امکان می دهد به سرعت برنامه های وب حرفه ای را بسازید ، مدیریت کنید و به کار بگیرید.

با فعال کردن Velo ، داده های Wix را نیز به طور خودکار دریافت می کنید که به شما امکان می دهد با پایگاه داده داخلی ما در سایت خود کار کنید. همچنین ممکن است بخواهید با داده هایی که در یک پایگاه داده خارجی نگهداری می کنید کار کنید. Velo به شما امکان می دهد سایت خود را به یک پایگاه داده خارجی متصل کنید و سپس همانند مجموعه های داخلی ما با آن مجموعه پایگاه داده در سایت خود کار کنید.

این بدان معنی است که شما می توانید داده های یک مجموعه خارجی را در عناصر ویرایشگر نمایش دهید ، از داده ها برای ایجاد صفحات پویا استفاده کنید و آنها را به عناصر ورودی کاربر متصل کنید.

می توانید در اینجا با افزودن یک پایگاه داده خارجی به سایت خود بیاموزید. برای کار با مجموعه های پایگاه داده خارجی باید یک اکسترنال ایجاد کنید
آداپتور پایگاه داده این آداپتور رابط ارائه دهنده خدمات را پیاده سازی می کند
(SPI) که سایت شما را قادر می سازد تا با پایگاه داده خارجی شما ارتباط برقرار کند
مجموعه. این ساختار اساسی سیستم است:

تصویر

بیایید هر مرحله را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم:

  1. سایت درخواست داده. یک درخواست داده توسط سایت Wix شما ایجاد می شود و برای آداپتور شما ارسال می شود. درخواست داده می تواند نتیجه هر فعالیت بازدید کننده ای باشد که مربوط به مجموعه ها یا کدی است که شما اضافه می کنید و فراخوانی API wix-data است. این درخواست بصورت REST …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور