نحوه نوشتن اعلان های متنی برای تولیدکنندگان تصویر هوش مصنوعی تا نتایج بهینه را به راحتی دریافت کنید

آیا تا به حال متوجه شده اید که به تصویری که در جایی در اینترنت دیده شده خیره شده اید و از خود می پرسید که آیا این تصویر ناشی از کار خلاقانه انسانی است یا مصنوعی؟ از زمان پیشرفت در فناوری تولید تصویر، من مجذوب طراحی‌های داخلی، مناظر طبیعت، عکس‌های مد، و مناظر آینده‌نگر شهری ساخته‌شده با هوش مصنوعی شده‌ام که شبیه آثار هنری حرفه‌ای هستند.

به‌عنوان فردی که چشم‌های خلاقی دارد اما مهارت‌های هنری ندارد، از فرصتی برای تبدیل ایده‌ها از ذهنم به تصاویر بصری بر اساس ورودی متن هیجان‌زده بودم. با این حال، نتایج نسل واقعی آن‌طور که انتظار داشتم یا متفاوت از آنچه تصور می‌کردم عالی به نظر نمی‌رسید – تا زمانی که یاد گرفتم به هوش مصنوعی بگویم چه چیزی را به زبانی که می‌فهمد ترسیم کند.

اگر در هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی تازه کار هستید و برای ساده کردن فرآیند خلاقیت به کمک نیاز دارید، راهنمای گام به گامی را در زیر ارائه می‌دهم تا به شما کمک کند تا متنی مختصر و ساختار یافته بنویسید که مدل‌های هوش مصنوعی می‌توانند به طور موثر تفسیر و ترجمه کنند. به تصاویر مورد نظر در پایان، من یک مثال از یک اعلان صحیح و نادرست را به اشتراک می‌گذارم تا نشان دهم که آنها چقدر می‌توانند در عمل بر خروجی تولید تأثیر بگذارند.

اول از همه، دو اشتباه رایج در نوشتن سریع که باید هنگام استفاده از هر تولیدکننده متن به تصویر اجتناب کنید، بیش از حد پر حرف هستند…

Source link