نحوه ساخت یک پشته فناوری مقیاس پذیر برای یک محصول در حال رشد SaaS

عکس پروفایل نویسنده

@آسورینسورین آلوپویی

عاشق حمل و نقل کالاهایی هستید که مشکلات دردناک مشتری را حل می کند

توصیه های زیادی برای راه اندازی اولیه SaaS (یا هر کسب و کار دیگری که یک محصول جدید SaaS ایجاد می کند) در مورد یافتن مشتری و بازار مناسب برای خدمت رسانی است.

عدم تناسب بازار و محصول بیشتر دلیل اصلی خرابی محصولات جدید است. با این حال ، برای کسانی که زنده می مانند یا عمر طولانی تر دارند ، راهنمایی کمی در مورد چگونگی انتخاب و ساخت یک پشته فنی مقیاس پذیر که از محصول و مشتریان آنها در طولانی مدت پشتیبانی کند ، وجود دارد.

اکثر شرکت های مرحله اولیه بسیار متکی به روش Minimum Viable Product (MVP) هستند و به آنها امکان می دهد سریعتر تکرار شوند ، در حالی که نیازهای مشتری را تشخیص می دهند. در بسیاری از موارد ، MVP مجموعه ای از اسکریپت ها و اجزای سازنده رابط کاربری است که به سرعت به هم چسبیده اند تا ویژگی ها را امتحان کرده و نظرات مشتری را جمع آوری کنند.

هنگامی که سرانجام تناسب محصول و بازار حاصل شد ، آنها شروع به سرمایه گذاری برای ساخت یک محصول مقیاس پذیر و ایمن می کنند. مشکل این روش این است که باعث ایجاد فاصله قابل توجهی بین وضعیت محصول ساخته شده به عنوان MVP و نیازهای یک محصول عالی در آینده می شود. اگر سرمایه گذاری سنگینی در بودجه انجام شود ، جبران این خلا نسبتاً آسان است ، اگرچه زمان بر است. با این حال ، اگر با درآمد کم به درآمد خود متکی باشد ، این کار بسیار دشوارتر می شود.

یک جایگزین…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور