آیا زمان مناسبی برای خرید سهام کوچک است؟

عکس پروفایل نویسنده

سهام با کلاهک کوچک به سهامی گفته می شود که دارای سرمایه بازار کمی هستند و معمولاً بین 300 تا 2 میلیارد دلار معلق هستند. در حالی که سرمایه گذاران به دلیل داشتن ریسک کمتری به سمت سهام های تراشه آبی یا سرمایه های بزرگ گرایش پیدا می کنند ، سهام کلاهک های کوچک گاهی اوقات عملکرد بهتری دارند.

حتی در این اوقات بی سابقه و با همه گیر شدن اخیر همه اقتصاد در رکود اقتصادی ، سهام کوچک سرمایه در طول تاریخ با استحکام بیشتر از هر زمان دیگر ظهور کرده است. همچنین زمان بسیار خوبی برای خرید این سهام است زیرا در حال حاضر پایین آورده شده و ارزان قیمت هستند. در این میان برخی از موفق ترین شرکت های فردا نیز می توانند وجود داشته باشند ، بنابراین یک شرکت مناسب خریداری کنید و ارزش سهام شما سر به فلک می کشد.

هدایت بسته

گزارش های اخیر نشان داده اند که خریداران توجه خود را به سمت شرکت های کوچکتر و چرخه دار معطوف کرده اند. چرا؟ خوب ، با توجه به بهبودهای قبلی بازار از سال 1926 ، ارزش سهام با سرمايه کوچکتر توانستند در 12 ماه آينده به طور متوسط ​​10.5٪ عملکرد بهتری داشته باشند.

علاوه بر این ، گزارشی از سوی Equity-Market Outlook نشان داد که در حالی که سهام کوچک و کلاهبردار در چند ماه اول بهبود بازار تفاوت های جزئی در عملکرد دارند ، سهام کل خرد در مقایسه با سهام کل کل نسبت به سهام باقی مانده عملکرد بالاتری دارند. شش ماه. این تغییر در احساسات یک مورد جذاب برای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور