نحوه خوردن پیوندها –

ارزیابی صفحه ویکی پدیا

ایده “تخصص، اقتدار و اعتماد” یک رکن اصلی در دستورالعمل های ارزیابی کیفیت گوگل است. متأسفانه، آنها بسیار کم در مورد پیوندها صحبت می کنند – اما این ایده یک روش معقول و قابل انتقال را برای نگاه کردن به پیوندها ایجاد می کند. این سخنرانی به این موضوع می پردازد که چگونه می توانید به پیوندها از نظر تخصص، اقتدار و اعتماد فکر کنید و از آن برای ایجاد حضور بهتر در وب برای برند خود استفاده کنید.

البته ممکن است کسی به شما بگوید که EAT هیچ ربطی به بک لینک ندارد. شاید باید این ارائه را تماشا کنید و تصمیم خود را بگیرید. من ممکن است گاهی اوقات مزخرف صحبت کنم، اما درک گذرا از لینک ها و بک لینک ها ندارم…

ارائه دیکسون جونز، “چگونه پیوندها را بخوریم”

دستورالعمل های QR چیست؟

آنها 170 صفحه مشاوره و دستورالعملی هستند که از کارمندان Google خواسته شده است تا کیفیت خروجی گوگل را ارزیابی کنند. چرا برای سئوکاران مهم است؟ دستورالعمل ها نشان می دهد که الگوریتم های گوگل به دنبال چه چیزی هستند. همچنین، توصیه‌ها از خود گوگل می‌آیند… نه از نظرات شخص ثالث.

آیا دستورالعمل QR در مورد BACKLINK صحبت می کند؟ نه. دستورالعمل ها 120 بار به پیوند (یا پیوندها) اشاره می کنند.

اما آنها بیشتر در مورد پیوندهای خارج از یک صفحه صحبت می کنند.

این امر بدیهی خواهد بود زیرا ارزیابی کننده کیفیت به نمایه بک لینک دسترسی ندارد.

اما این مواردی که گوگل از ارزیاب‌های خود می‌خواهد بررسی کنند به شما کمک می‌کند محتوای بهتری بنویسید و لینک‌های بهتری دریافت کنید.

EAT به شدت در دستورالعمل های ارزیابی کیفیت (QR) استفاده می شود. می‌توانید دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجو را از اینجا دانلود کنید.

همه چیز در مورد کیفیت صفحه است

از ارزیابی کنندگان کیفیت خواسته می شود که برای هر صفحه ای که بازدید می کنند، یک امتیاز کیفیت صفحه (PQ) تعیین کنند. الگوریتم های گوگل در تلاش هستند تا این امتیازات را تقلید کنند. بنابراین شما پیوندهایی از صفحاتی می خواهید که نمرات خوبی کسب کنند.

احتمالاً از این صفحات پیوندهای متنی نیز می خواهید. اگر پیوندهای غیر متنی دریافت کنید، احتمالاً در آینده تأثیری بر کاهش امتیاز PQ خواهید داشت. همانطور که گوگل قبلاً امتیاز PQ مورد انتظار را توسط ماشین تعیین کرده است. PQ در حال بررسی است که آیا الگوریتم‌های Google آن را درست انجام داده‌اند. بنابراین با گذشت زمان، هر تکنیک هرزنامه‌ای که برای ارزیابی‌کنندگان کیفیت قابل مشاهده باشد، اعداد بیشتری پیدا می‌کند و شروع به تأثیرگذاری بر امتیاز PQ می‌کند که به نوبه‌ی خود باعث می‌شود مهندسان در مورد چگونگی کاهش امتیازات پایین PQ فکر کنند. (توجه داشته باشید که زیر یک آستانه خاص کیفیت، مهندسان گوگل واقعاً نگران نباشند.)

گوگل واقعا در تلاش برای ارزیابی کیفیت است.

پیوندهای خارج از یک صفحه درمان EAT را دریافت می کنند. از آنجا که یک پیوند خارج از یک صفحه چیزی (در واقع بسیار) در مورد تخصص، اقتدار و اعتماد آن صفحه می گوید، پیوند خود بر PQ یک صفحه تأثیر می گذارد.

هنگامی که درخواست پیوند می کنید به این فکر کنید … آیا صفحه آنها را بهتر می کنید یا بدتر؟ صادق باش…

این به این معنی نیست که محتوای مکمل بد است! دقیقا برعکس. این یک فرصت پیوند است

گاهی اوقات، گوگل به دنبال محتوای متمرکز است. اگر می‌خواهم کیفیت صفحه را بهبود بخشم، به جای یک مقاله 10000 کلمه‌ای، ممکن است پاراگراف‌های کوتاه را در نظر بگیرم، سپس به صفحاتی با جزئیات بیشتر در آن بخش پیوند دهم.

این می تواند برای شما در یک موقعیت فراگیر کار کند. ممکن است دیگران را متقاعد کنید که به شما پیوند دهند زیرا محتوای تکمیلی و سطح جزئیات را در محتوای خود دارید؟

آیا دستورالعمل‌های QR به ما سرنخی می‌دهند که آیا پیوندهای ویکی‌پدیا خوب هستند؟

پیوندهای ویکی‌پدیا دنبال نمی‌شوند. اما پیوندهای بدون فالو همچنان اهمیت دارند، زیرا ارزیابی‌کنندگان کیفیت در مورد NoFollow آموزش داده نمی‌شوند!

با این حال، آن‌ها تشویق می‌شوند در ویکی‌پدیا تحقیق کنند تا ببینند آیا این صفحه یا MC در برابر بررسی دقیق است یا خیر!

اکنون… گوگل در تلاش است تا آنچه را که ارزیابی کننده کیفیت می بیند تقلید کند. من پیشنهاد می کنم که باید این کار را با تشخیص پیوندهای یک صفحه از ویکی پدیا به عنوان سیگنال کیفیت انجام دهد. (مگر اینکه پیوند نامناسب باشد! در این صورت، 6 از 1 و نیم دوجین است که آیا Google یا Quality Rater متوجه می شوند.)

به هر حال – همه صفحات ویکی پدیا حتی کیفیت یکسانی ندارند. Majestic دارای یک برنامه افزودنی مرورگر عالی (Chrome و Firefox) است که به شما امکان می دهد معیارهای کلیدی هر صفحه وب را فوراً بدون ترک صفحه مشاهده کنید. حتی نسخه های رایگان نیز وجود دارد و هیچ داده ای با Majestic به اشتراک گذاشته نمی شود. هر SEO باید آن را در زرادخانه خود داشته باشد. من همیشه از آن استفاده می کنم.

خوب. بنابراین چگونه EAT می تواند لینک بیلدینگ شما را اطلاع دهد؟

دستورالعمل های QR همه در مورد یک صفحه وب است که EAT را نشان می دهد، بنابراین دو سؤال شما به عنوان سازنده پیوند عبارتند از:

  • آیا این صفحه وب (که من از آن پیوند می خواهم) EAT و
  • آیا پیوندی در این صفحه می تواند به امتیازات EAT (و کیفیت صفحه) آن صفحه کمک کند؟ –

شما فقط می توانید این را بر اساس آنچه که یک پیوند برای آنها انجام می دهد ارزیابی کنید … نه آنچه که برای شما انجام می دهد!

بیایید به نوبه خود به سه ستون EAT و نحوه بازی با آنها نگاه کنیم.

دریافت لینک با افزودن Expertise

نشانه های بصری برای نشان دادن تخصص درخشان هستند. ویدئوی یوتیوب مردی را نشان می دهد که درختان کریسمس را با قمه کوتاه می کند. این مرد یک متخصص است. سوالی نیست شما پیوندهایی از صفحاتی می خواهید که این سطح از تخصص را در موضوع خود نشان دهند.

یک هشدار در اینجا… اگر سایت/صفحه قبلاً سطحی از تخصص را نشان نمی دهد، ممکن است این زمینه برای پیوند مناسب نباشد. اما شاید بتوانید در این مسیر به آنها کمک کنید. یک ویدیوی YouTube یا یک Slideshare چیز بسیار آسانی برای صاحبان سایت است که می توانند جاسازی کنند. همچنین برای صاحب وب بسیار آسان است که تصمیم بگیرد که آیا ارزش واقعی به بازدید کننده خود اضافه می کند یا خیر. دارایی های YouTube می توانند پیوندهای عالی ایجاد کنند! اگر شخصی ویدیوی شما را در صفحه خود جاسازی کند، آیا واقعاً نیاز به درخواست پیوند نیز دارید؟ مطمئناً ارائه یک ویدیو یا اشتراک اسلاید یا حتی یک اینفوگرافیک که محتوای صفحه حاوی شواهد بیشتری از تخصص باشد بسیار آسان تر از درخواست پیوند است! و هنگامی که آن دارایی وجود دارد، درخواست پیوند بسیار ساده تر می شود، زیرا شما در حال درخواست انتساب هستید، نه فقط یک پیوند.

افزودن Trust برای دریافت لینک

چگونه می‌توانید با افزودن یک پیوند، یک صفحه را «قابل اعتمادتر» کنید؟

نمونه ای از استفاده از ستون اعتماد برای توسعه پیوندها را می توان مشاهده کرد که توسط سایت های بررسی استفاده می شود، که ویجت های رایگان را به صاحبان سایت ارائه می دهند تا در سایت خود جاسازی کنند تا نظرات خود را نشان دهند.

اگر صفحه ای ناامیدانه سعی در جلب اعتماد دارد، ممکن است در اینجا فرصت های پیوند برای اشخاص ثالث وجود داشته باشد. اگر سایتی در حال نشان دادن جایزه ای است که برنده شده است، اگر برگزارکننده جوایز فیلمی از مراسم جایزه یا نظرات داوران داشته باشد چه می شود؟ اگر سایتی نقل قول هایی از مشتریان خوشحال داشته باشد، اگر مشتری شوید و نظری درباره محصول آنها در سایت خود اضافه کنید، چه می شود؟ مطمئناً نقل قول شما وزن بیشتری خواهد داشت اگر به بررسی شما نیز لینک شود؟! ممکن است روی من تأثیری نداشته باشد که پیوندی را در صفحه اصلی خود قرار دهم زیرا صفحه اصلی مقدس است … اما ممکن است به یک “صفحه سیگنال های اعتماد” داخلی پیوند دهم که می تواند برای تأیید پیوند داده شود.

پیوندها از صفحات اصلی اتفاق می افتد!

جوایز تجاری SmartMoney موفق به دریافت لینک در صفحه اصلی بانک استارلینگ شده است. این نشان دهنده اعتماد اضافی برای بانک است. (اما فقط در صورتی که به جوایز اعتماد داشته باشید.) کمی کاوش در QR به تعیین آن کمک می کند، اما Google می تواند از امتیازهای ساده صفحه رتبه مشابه در وب سایت جوایز تجاری SmartMoney برای تقلید از تحقیقات ارزیابی کننده کیفیت استفاده کند.

اما من معتقدم که یک فرصت پیوند بهتر از طرف FCA خواهد بود. این ما را به سخت ترین ستون می رساند…

آیا یک پیوند می تواند اعتبار اضافه کند؟

نشان دادن اقتدار بسیار است. سخت تر هم برای شما و هم برای صفحه وب کاندیدا.

شاید به همین دلیل تصور شود که صفحات “.gov” وزن زیادی دارند. کمتر احتمال دارد که تابعی از دامنه TLD باشد و بیشتر در مورد درک قدرت باشد.

چگونه ارزیابی کننده کیفیت می تواند “اقتدار” را ارزیابی کند؟ چگونه ممکن است پیوند به سایت شما اعتبار صفحه منبع را بهبود بخشد؟ واقعا آسان نیست.

نشان‌های گواهی – به‌ویژه آنهایی که به صادرکننده نشان پیوند دارند. مطمئنا کمک کرده است.

اگر Starling Bank به صفحه مجوز بانک استارلینگ در وب سایت اداره خدمات مالی پیوند داده شود، این نشانه اقتدار خواهد بود!

این پیوندی خواهد بود که … اگر FCA آن را بخواهد … به نفع همه طرف ها خواهد بود. اولاً، کاربر به راحتی می تواند تأیید کند که آیا Starling Bank مجاز است به عنوان یک بانک فعالیت کند. دوم، امتیاز PQ بالقوه بالاتری به صفحه می‌دهد و ثالثاً، هیچ آسیبی به FCA وارد نمی‌کند، زیرا آنها موقعیت خود را به صفحات اعضای خود اختصاص می‌دهند.

وقتی صحبت از اتوریتی به میان می‌آید، افراد صاحب قدرت ممکن است در دریافت لینک‌ها مزیتی داشته باشند.

دستورالعمل های زیادی در مورد WHO وجود دارد که مسئول محتوای (MAIN) (MC) است، به عنوان مثال…

  • نویسنده محتوا
  • صاحب وب سایت
  • محتوای سندیکایی
  • یک شبکه تبلیغاتی

اگر نویسنده مسئول است، بهتر است در مورد MC که در صفحه یا در SC مشهود است، قدردانی کنند. در غیر این صورت، PQ به اندازه کافی خوب نخواهد بود تا از مزایای پیوند بهره مند شوید. حتی بیل گیتس نیز در مورد فرهنگ عامه معتبر نیست. شخصیت نویسنده مهم است!

بردن

EAT برای بک لینک دادن مهم است زیرا EAT در قلب امتیازات کیفیت صفحه قرار دارد.

اگر لینک پیشنهادی شما امتیاز PQ را افزایش دهد، شما با یک فریاد وارد می شوید.

اما اگر امتیاز PQ آنها را کاهش دهد یا تفاوتی نداشته باشد، ممکن است چیزی برای چانه زدن نداشته باشید.

آخرین پست های دیکسون جونز (همه را ببین)

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور