مجله موتور جستجو از سردبیر آماندا زانتال وینر استقبال می کند

من بسیار هیجان زده هستم که اعلام کنم آماندا زانتال وینر، یک بازاریاب حرفه ای و کهنه کار اتاق های خبری رسانه ها، به عنوان سردبیر SEJ انتخاب شده است.

این یک موقعیت جدید ایجاد شده است که به شدت بر استراتژی و رهبری متمرکز است و آماندا بر کل تیم تحریریه ما نظارت خواهد داشت.

در طول سال گذشته، SEJ رشد قابل توجهی را در تیم، نام تجاری و محتوای ارائه شده ما تجربه کرده است.

جنیس اوهارا هنریکسون، مدیر عامل آلفا برند مدیا، شرکت مادر SEJ گفت: “تیم ما از نظر اندازه و تنوع در یک سال از 13 به 33 عضو تیم در سراسر جهان در 5 کشور و 6 منطقه زمانی گسترش یافته است.” .

آماندا تجربه عمیقی در مورد اینکه چگونه استراتژی محتوا، با یک تیم تحریریه قوی، می‌تواند به بازاریابانی که برای راهنمایی و کشف آنچه در دنیایشان می‌گذرد به ما تکیه می‌کنند، توانمند و الهام بخشد. ما به آماندا نگاه خواهیم کرد تا به ما کمک کند تا نویسندگان و ویراستاران خود را ارتقا دهیم و از آنها حمایت کنیم تا بهترین اثر در حرفه خود را تولید کنند.”

به‌عنوان سردبیر SEJ، من به‌طور باورنکردنی به دستاوردهای تیم تا به امروز افتخار می‌کنم، از جمله اینکه برنامه همکاران متخصص ما چگونه تکامل یافته است.

ما در حال انتشار محتوای تخصصی‌تر از هر زمان دیگری هستیم – و فهرست مشارکت‌کنندگان خود را به بیش از 130 متخصص در صنعت گسترش داده‌ایم و مشارکت‌کنندگانی را از Oracle، Autotrader، Adobe، Similarweb و غیره به‌کار می‌گیریم.

مشارکت‌کنندگان جدید ما به مشتریان و مخاطبان در بریتانیا، اروپا و آمریکای لاتین کار می‌کنند و به آنها خدمات می‌دهند. SEJ تلاشی هماهنگ برای کاهش شکاف جنسیتی در عملیات انتشارات ما انجام داده است.

دو سوم رهبری ما را زنان تشکیل می دهند، از جمله روسای امور مالی، مدیریت پروژه، فروش و بازاریابی. جنیس اضافه کرد.

ما همچنین مجموعه‌ای از مصاحبه‌های جدید را معرفی کرده‌ایم تا مبتکران و متخصصان نظر خود را در مورد موضوعات پرطرفدار که بر کار، کمپین‌ها و مشاغل شما تأثیر می‌گذارند، ارائه دهند.

در این مصاحبه‌های اختصاصی با کارشناسان آمازون، Trader Interactive، BrightEdge، Pinecone، Botify، Invoca، و موارد دیگر، ما هزاران بینش عملی را از پزشکان شاغل و رهبران صنعت برای کمک به یادگیری و رشد ارائه کرده‌ایم.

من از خوش آمدگویی آماندا به تیم و همکاری با او در همه این ابتکارات هیجان زده هستم.

مجله موتور جستجو از سردبیر آماندا زانتال وینر استقبال می کند

در جدیدترین نقش خود، آماندا به عنوان معاون ارشد ویرایشگر و مدیر محتوای تیم رسانه اجتماعی HubSpot خدمت کرد.

در آنجا، او بر عناصر مهم استراتژی محتوای اجتماعی برند نظارت داشت و چندین پروژه و ابتکار عملی و فرابخشی را مدیریت کرد.

پیش از این، آماندا برنامه News and Trends by HubSpot را مدیریت می کرد، جایی که او به عنوان گزارشگر، سردبیر و تحلیلگر اخبار صنعت فناوری مرتبط با بازاریابان، فروش و متخصصان خدمات بود.

آماندا گفت: «از آنجایی که برای یک شرکت CRM نسبتاً بزرگ کار کرده‌ام، ژورنال موتور جستجو اغلب برای من منبع اطلاعاتی به‌روز در مورد اخبار صنعت و روندهایی بوده است که بیشترین تأثیر را بر متخصصان B2B دارد.

لورن بیکر، بنیانگذار ما و میزبان پادکست رسمی SEJ، گفت: «SEJ از دیدگاه ترافیک، دیدگاه برند، و مهمتر از همه از دیدگاه تیم و عملیات رشد کرده است.

“ما از یک وبلاگ یک نفره به انتشارات پیشرو در بازاریابی جستجو شکوفا شده ایم، و این رشد فرصت های جدیدی را به ارمغان می آورد. من بسیار هیجان زده هستم که آماندا را به تیم خود اضافه کنم.

از آماندا پرسیدم چه چیزی برای خوانندگان در نظر گرفته است؟

“من به عنوان سردبیر، امیدوارم بتوانم از این اعتقاد که خواننده را در اولویت قرار دهم و استانداردهای گزارش دهی بالای SEJ را حفظ کنم تا اطلاعات به موقع و مرتبط را به جوامع سئو و بازاریابی ارائه دهم – چگونه، کجا و چه زمانی به آن نیاز دارند.” او گفت.

آماندا خاطرنشان کرد که در چشم انداز تجاری و مصرف کننده مدرن، دامنه موضوعات تحت این چتر به گسترش خود ادامه خواهد داد.

او گفت: “من هیجان زده هستم که دیدگاه های خود را به عنوان یک بازاریاب، روزنامه نگار، ویراستار، و مدیر به محیط انتشار قابل توجهی بیاورم.”

در خارج از محل کار، آماندا خود را کمی دوستدار «دختران طلایی» می‌داند، اما امیدوار است که او را در برابر او نگه ندارید.

در آخر هفته‌ها، معمولاً می‌توانید او را در حال پیاده‌روی، آزمایش یک دستور غذای جدید یا بیرون رفتن تا حد امکان با سگش، تولامور، بیابید.

می‌توانید با درخواست‌های رسانه‌ای/مطبوعات و نکات خبری در [email protected] یا در توییتر به آماندا برسید. @Amanda_ZW.


تصویر ویژه: آماندا زانتال-وینر

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور