نحوه تنظیم پایگاه داده Heroku Postgres با Librato

عکس پروفایل نویسنده

@MichaelBمایکل

من Dev Spotlight را اجرا می کنم – ما محتوای فناوری را برای شرکت های فناوری می نویسیم. ایمیل به [email protected].

مقدمه

در اکثر قریب به اتفاق برنامه ها ، پایگاه داده منبع حقیقت است. این پایگاه داده سوابق مهم تجاری را به همراه داده های کاربر غیر قابل تعویض ذخیره می کند. بنابراین ضروری است که توسعه دهندگان در پایگاه داده خود برای تشخیص و رفع مشکلات احتمالی قبل از تأثیر بر کسب و کار ، قابل مشاهده باشند. اگر این کار را نکنند ، در اواخر ماه توسعه دهندگان صورتحسابهای غیرمنتظره ای پیدا می کنند که ممکن است آنها متوجه نشوند.

در این مقاله ، شما می آموزید که چگونه یک پایگاه داده Heroku Postgres را با Librato برای نظارت خودکار تنظیم کنید. سپس ، ما طیف وسیعی از معیارهای مختلف را که همراه با بهترین روش ها برای چگونگی استفاده بیشتر از هر معیار در دسترس است ، بررسی خواهیم کرد. با استفاده از معیارهای مناسب ، می توانید پیش بینی کنید که در چه مکان هایی باید منابع اضافی تأمین کنید و در چه مواردی باید مشکلات احتمالی را تحت نظر داشته باشید.

ایجاد برنامه کاربردی نمونه ما با Heroku ، Librato و Postgres

این مقاله فرض می کند شما قبلاً یک حساب Heroku دارید. اگر این کار را نکنید ، ایجاد یک حساب رایگان برای پیگیری کافی خواهد بود ، اگرچه معیارها در واقع در دسترس نخواهند بود مگر اینکه یک برنامه حساب استاندارد داشته باشید.

پس از داشتن حساب کاربری ، وارد حساب Heroku ما شوید و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور