ابزارهایی که NPO ها می توانند برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های میدانی استفاده کنند

عکس پروفایل نویسنده

این ابزارها به سازمانهای غیرانتفاعی شما کمک می کند تا نیازهای سازندگان را بهتر درک کند

برای جمع آوری اطلاعات در مورد برنامه های خود ، حتی ممکن است مجبور نشوید دفتر خود را ترک کنید.

فناوری می تواند به شما کمک کند تا انتخاب کنندگان خود را در جایی که قرار دارند ملاقات کنید و اطلاعاتی را که از آنها جمع می کنید معنا یابد. چه نوع ابزاری موجود است؟ در این مقاله ، ما به چند گزینه خوب برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها در این زمینه نگاه می کنیم.

کارمندان غیرانتفاعی در زمینه ابزارهایی که به آنها کمک می کند اطلاعات مربوط به برنامه های خود را جمع آوری کنند ، گزینه های مختلف فناوری را برای انتخاب دارند. چه در زمینه ، چه در بازدید از سایت یا ملاقات با کارمندان از راه دور با کنفرانس ویدیویی ، فناوری مناسب می تواند ساعت ها در سفر و ورود اطلاعات خسته کننده صرفه جویی کند – اما با وجود گزینه های بسیار زیاد ، از کجا می دانید کدام یک برای نیازهای شما مناسب است؟

شما به روشی برای جمع آوری فعالانه داده های برنامه مانند نتایج نظرسنجی یا پیام های متنی از طرف رای دهندگان یا یادداشت های دست نویس کارمندان خود نیاز دارید. از نظر سنجی آنلاین و نرم افزار تحلیل کیفی روایت گرفته تا پیام رسانی متنی و برنامه های تلفن همراه ، فناوری می تواند به شما کمک کند آن داده ها را در این زمینه بدست آورید و مدیریت کنید.

همچنین باید آن داده ها را تجزیه و تحلیل کنید. بسته به نیاز شما ، داده هایی که جمع می کنید ممکن است کمی ، کیفی یا ترکیبی از هر دو باشد. داده های کمی از اعداد برای توصیف …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور