طرح جدید تیم Anthropic Claude در مقابل تیم ChatGPT

Anthropic یک طرح تیم جدید را اعلام کرد که به کسب و کارها این فرصت را می دهد تا با افزایش مدیریت و کنترل های امنیتی به ویژگی های قدرتمندتری دسترسی داشته باشند که آن را به گزینه ای قوی برای شرکت ها تبدیل می کند.

هوش مصنوعی مولد برای تیم ها

فن‌آوری‌های مدرن SaaS برای کسب‌وکارها معمولاً با یک نسخه تیمی ارائه می‌شوند که امکان همکاری در یک شرکت را فراهم می‌کند و همچنین امنیت و کنترل را به مدیریت می‌دهد تا اسناد اختصاصی به‌طور تصادفی در اختیار عموم قرار نگیرد.

Open AI طرح ChatGPT Team خود را در ژانویه 2024 راه اندازی کرد، که فضای کاری ایمن را برای کاربران در یک شرکت در یک مدل اشتراک ماهانه و سالانه معقول ارائه می کرد. Anthropic سرانجام نسخه Team خود از Claude را با ویژگی‌هایی فراتر از آنچه توسط ChatGPT Teams ارائه می‌شود، راه‌اندازی کرد.

مقایسه تیم کلود با تیم ChatGPT

Claude به عنوان یک مدل عالی برای اهداف خلاقانه شناخته می شود و نسخه تیمی قدرتمندتر از نسخه معمولی پولی آن را حتی جذاب تر می کند، اما سوال مهم این است که چگونه با ChatGPT Team مقایسه می شود؟

تیم ChatGPT 5 دلار در ماه ارزانتر است (در طرح صورتحساب سالانه) از طرح مشترک Anthropic. در غیر این صورت هر دوی آنها 30 دلار در ماه برای هر کاربر قیمت دارند.

کلود تیم از یک جهت مهم یک پله بالاتر از تیم ChatGPT است و آن پنجره زمینه است. پنجره زمینه معیاری است که نشان می دهد یک مدل چقدر داده می تواند در یک زمان پردازش کند. هرچه پنجره زمینه بزرگتر باشد، مدل می تواند داده های بیشتری را در یک دسته تجزیه و تحلیل کند.

تیم ChatGPT یک پنجره زمینه 32k ارائه می دهد، اما کاربران تیم Anthropic Claude از یک پنجره زمینه عظیم 200k لذت می برند که حدود 150000 کلمه یا 500 صفحه متن است.

نسخه Team Versus Pro

وقتی صحبت از همکاری در یک شرکت به میان می‌آید، Claude Team ارزش بهتری نسبت به نسخه معمولی Pro دارد، زیرا استفاده بیشتری را نسبت به برنامه معمولی Pro ارائه می‌دهد، به این معنی که کاربران فردی می‌توانند کارهای بیشتری نسبت به کاربران در طرح Pro انجام دهند. نسخه Team همچنین ویژگی های مشترکی مانند توانایی ایجاد یک پایگاه داده مشترک را ارائه می دهد که می تواند برای پروژه ها استفاده شود. فراتر از آن، ابزارهای مدیریتی را برای مدیریت کاربران و صورتحساب ارائه می دهد.

طبق اعلام رسمی، ویژگی های بیشتری در راه است:

در هفته‌های آتی، ما ویژگی‌های همکاری اضافی را منتشر خواهیم کرد، از جمله استناد از منابع معتبر برای تأیید ادعاهای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی، ادغام با مخازن داده‌ای مانند پایگاه‌های کد یا CRM، و تکرار با همکاران در اسناد یا پروژه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی – همگی با حفظ و نگهداری بالاترین استانداردهای امنیتی و ایمنی.»

اطلاعیه را اینجا بخوانید:

معرفی طرح تیم کلود

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور