سال گذشته چالش پلاستیک یکبار مصرف را راهاندازی کردیم و از شرکتهای مواد غذایی و نوشیدنی دعوت کردیم تا راهحلهایی برای کاهش ردپای پلاستیک صنعت به اشتراک بگذارند. بیش از 350 شرکت درخواست کردند – گواهی بر اشتیاق جمعی جهان برای حل این مشکل مبرم.
در نهایت، ما نه شرکت را انتخاب کردیم تا ایدههایشان را در کافهها و آشپزخانههای پردیس Google در ایالات متحده آزمایش کنیم. راهحلها از کیسههای خوراکی قابل استفاده مجدد، تا کارد و چنگال خوراکی، تا توزیعکنندههای غذای فلهای مبتنی بر داده و غیره را شامل میشد. ما همچنین چهار شرکت امیدوارکننده را شناسایی کردیم که بر استفاده مجدد به عنوان یک سرویس (بازیابی بستهبندی خالی برای پر کردن مجدد) تمرکز میکنند، و در حال بررسی راههایی برای ترکیب این نوع راهحل در محل کار خود هستیم.
ما از شرکتکنندگان دعوت کردهایم تا در این ویدیوهای کوتاه YouTube اطلاعات بیشتری درباره محصولات خود به اشتراک بگذارند. همچنین میتوانید مطالعات موردی چهار شرکت را در سایت پایداری گوگل بخوانید. نگاهی بیندازید و ببینید که چگونه مقابله با پلاستیک های یکبار مصرف نه تنها یک شاهکار ممکن است، بلکه یکی از کارهایی است که در حال حاضر در حال انجام است.