امنیت برنامه: روندها و پیش بینی ها برای سال 2024

امنیت برنامه چیست؟

امنیت برنامه به اقدامات، روش‌ها و شیوه‌هایی اشاره دارد که با هدف محافظت از برنامه‌ها در برابر تهدیدهایی که ممکن است امنیت آنها را به خطر بیندازند. این تهدیدها می تواند هر چیزی از بدافزار گرفته تا حملات تزریقی، آسیب پذیری های نرم افزاری یا انکار سرویس (DoS) باشد.

هدف امنیت اپلیکیشن شناسایی، اصلاح و جلوگیری از آسیب پذیری های امنیتی است. این شامل تمام مراحل چرخه عمر برنامه، از طراحی اولیه، توسعه، استقرار، تعمیر و نگهداری و در نهایت از کار افتادن آن می شود.

\ امنیت برنامه جامع نگر فقط در مورد ایمن کردن خود برنامه نیست بلکه تضمین یک محیط امن برای عملکرد برنامه است. این شامل ایمن کردن شبکه‌ها و پایگاه‌های داده‌ای است که برنامه با آنها تعامل دارد، اطمینان از ایمنی داده‌ها در حال انتقال و در حالت استراحت، و حفظ یکپارچگی کد برنامه.

اهمیت روزافزون امنیت برنامه

از آنجایی که کسب‌وکارهای بیشتری فعالیت‌های خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند، نیاز به برنامه‌های کاربردی ایمن بسیار مهم شده است:

\

  • حفاظت از داده های حساس: با شیوع فزاینده نقض داده ها، اطمینان از ایمن بودن برنامه های شما بیش از هر زمان دیگری مهم است. نقض می تواند منجر به خسارات مالی قابل توجه، آسیب به شهرت شما و از دست دادن …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور