نحوه افزودن روش پرداخت به وب سایت خود

عکس پروفایل نویسنده

@تکتولیاتکتولیا

ما راه حل های با ارزش افزوده پایدار و تجارب دیجیتالی زیبا ایجاد می کنیم. techtolia.com

وقتی مشتریان بصورت آنلاین خرید می کنند ، اغلب اطلاعات اعتبار خود را در یک درگاه پرداخت امن وارد می کنند. این از مشتری و تجارت محافظت می کند.

درگاه پرداخت با واریز پرداخت از محل جابجایی مشتری مستقیماً به حساب بانکی شرکت شما کار می کند. برای دسترسی به این درگاه های پرداخت ، باید یک حساب تجاری ایجاد کنید و خدمات پرداخت را با آن پیوند دهید. درگاه های پرداخت زیادی برای انتخاب وجود دارد ، اما برخی از رایج ترین آنها شامل Stripe و PayPal است.

راه راه

Stripe یک پلت فرم پرداخت کامل محبوب است. این می تواند به مشتریان صورتحساب بدهد و همچنین پرداخت های آنلاین و غیر حضوری را بپذیرد. امنیت داده یکی دیگر از مزایای استفاده از Stripe به عنوان پردازنده پرداخت باطن برای وب سایت شما است.

Stripe از پردازش پرداخت ها به بیش از 135 ارز پشتیبانی می کند ، به شما این امکان را می دهد تا هنگام دریافت وجه از حساب خود ، از مشتری با ارز اصلی خود شارژ بگیرید. این امر به ویژه اگر حضور جهانی داشته باشید بسیار مفید است ، زیرا شارژ با پول بومی مشتری می تواند فروش را افزایش دهد.

هزینه پردازش آنها با برنامه یکپارچه از 2.9٪ بعلاوه 0.30 دلار در هر معامله آغاز می شود. آنها همچنین یک طرح سفارشی ارائه می دهند که می توانند متناسب با نیازهای تجاری شما طراحی شوند.

نسخه آزمایشی پرداخت نوار را امتحان کنید

پی پال

پی پال …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور