آیا فروشنده آمازون شدن منبع خوبی از درآمد جانبی است؟

عکس پروفایل نویسنده

@افراتوافرات ولفسونز

افرات ولفسونس نویسنده داده محور به موازات کار خوانندگی اپرا است. افرات دارای BFA در اجرای اپرا است.

اگرچه هنوز محلی برای فروشگاه های فیزیکی و مراکز خرید وجود دارد ، اما مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به خرید آنلاین برای همه چیز ، از لباس گرفته تا وسایل لوکس و مواد غذایی روی آورده اند. در طول بحران COVID ، فروش فروشگاه های مشابه برای خرده فروشان آنلاین سالانه 129٪ افزایش یافته و روند ادامه خواهد داشت.

برای بهره گیری از این روند ، سقوط آمازون اغلب به عنوان منبع قابل اعتماد درآمد جانبی در نظر گرفته می شود. سرمایه گذاری برای این نوع مشاغل کم است و جوایز آن می تواند چشمگیر باشد. نیازی به اجاره فروشگاه فیزیکی ، پرداخت هزینه های سربار از قبیل روشنایی و گرما ، انتخاب موجودی کالا نیست و امیدواریم مشتریان تمایل به خرید آن داشته باشند. Dropshipping یک راه آسان برای راه اندازی فروشگاه است.

Dropshipping چیست؟

Dropshipping شامل افتتاح فروشگاه در بستر تجارت الکترونیکی ، فروش مستقیم اقلام به مشتریان ، خرید اقلام از یک تأمین کننده و ارسال خرید به مشتری است. این بدان معناست که تاجر نیازی به ذخیره موجودی کالا یا اداره زنجیره تأمین ندارد.

Dropshipping یک گزینه ایده آل برای کسانی است که تبحر در بازاریابی ، خرده فروشی و خدمات مشتری ندارند اما نمی خواهند با موجودی کالا و تحویل کالا مقابله کنند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور