نافو مدعی یک قربانی برجسته دیگر است: مبارزه با اطلاعات نادرست

NAFO (سازمان فلای آتلانتیک شمالی) اخیراً دومین سالگرد خود را به عنوان گروهی که به حمایت از تلاش های اوکراین برای دفاع از خود در پی تهاجم تمام عیار روسیه اختصاص داده است، گرامی داشت. این گروه غیرمتمرکز از افراد از سراسر جهان، اغلب سازمان‌یافته، می‌توانند به صورت ارگانیک با اشتیاق فراوان گرد هم آیند تا در صورت نیاز، کسانی را که اطلاعات نادرست روسی را منتشر می‌کنند، به سخره بگیرند.

این گروه هیچ نشانه ای از تسلیم شدن در مبارزه با روایت ها و تبلیغات طرفدار روسیه در اینترنت نشان نداده است. آخرین هدف آن البریج کولبی، مقام سابق دولت ترامپ بود.

طبق گفته وزارت دفاع، البریج کولبی «معاون دستیار وزیر دفاع در امور استراتژی و توسعه نیرو» بود که در این سمت مسئولیت استراتژی دفاعی، توسعه نیرو و تحلیل استراتژیک برای سیاست OSD را بر عهده داشت.

او همچنین نوه ویلیام کولبی است که در زمان ریچارد نیکسون و جرالد فورد رئیس سیا بود. او به عنوان معاون سیا در ویتنام در زمان لیندون جانسون، مسئول برنامه فونیکس بود.

بحث اصلی کولبی حول محور این ایده است که کمک ها باید به اوکراین کاهش یابد و تمرکز آمریکا به آسیا و اقیانوسیه تغییر یابد. با این حال، این راننده اصلی نبود که افراد نافو را برای حمله به کلبی با…

Source link