می خواهید در SMX Next صحبت کنید؟ اکنون زمان ارائه یک طرح است!

SMX Next در تاریخ 13 تا 14 نوامبر به صورت آنلاین باز می گردد و بر آنچه اکنون در جستجو کار می کند و چگونگی آماده شدن برای سال 2025 تمرکز می کند.

بازاریابی جستجو همیشه در حال تغییر است. ما تاکنون شاهد چندین تغییر بزرگ در سال 2024 بوده‌ایم، از جمله به‌روزرسانی‌های گسترده الگوریتم Google، ورود Google AI Overviews و چندین ویژگی و ابزار جدید AI Google Ads. به‌علاوه، افشاگری‌های حاصل از آزمایش ضدانحصار گوگل و نشت گسترده اسناد جستجوی گوگل، برای همیشه طرز فکر و رویکرد بسیاری از ما در مورد SEO و PPC را تغییر داده است.

SMX Next به بازاریابان کمک می کند تا کنترل خود را دوباره به دست آورند.

اگر شما یک بازاریاب جستجوگر مشتاق هستید که اشتیاق به اشتراک گذاری دانش دارید و می خواهید به این صنعت کمک کنید، لطفاً یک جلسه پیشنهادی برای SMX Next ارسال کنید.

ما به دنبال متخصصان موضوع هستیم تا بینش ها، استراتژی ها و تاکتیک هایی را به اشتراک بگذارند که در حال حاضر کار می کنند و به بازاریابان SEO و PPC کمک می کند تا برای موفقیت در سال 2025 و بعد از آن آماده شوند.

فرقی نمی‌کند سال‌ها صحبت می‌کنید یا به‌تازگی به‌عنوان سخنران شروع کرده‌اید و می‌خواهید آموخته‌های خود را به دیگران آموزش دهید، لطفاً پیشنهادی در جلسه ارائه کنید. ما همیشه به دنبال سخنرانان جدید با دیدگاه های مختلف هستیم.

آخرین مهلت برای بازی های بعدی SMX است 21 آگوست.

در اینجا چند نکته برای ارائه یک پیشنهاد جلسه قانع کننده وجود دارد:

  • ارائه یک ایده اصلی و/یا موضوعی که معمولاً در سایر رویدادهای جستجو پوشش داده نمی شود. به یاد داشته باشید: SMX Next بر روی تمرکز دارد چه خبر (و به خوبی کار می کند) و بعد چی (روندها و فرصت ها).
  • جزئیاتی در مورد کارهایی که شرکت کنندگان پس از تماشای جلسه شما می توانند بهتر یا متفاوت انجام دهند را درج کنید.
  • شامل یک مطالعه موردی یا مثال های خاص و توضیح دهید که چگونه می توان آنها را در انواع مختلف سازمان ها اعمال کرد.
  • در مورد آنچه می توانید در زمان اختصاص داده شده ارائه دهید واقع بین باشید. شما نمی توانید همه چیز را در مورد موضوع خود پوشش دهید. عمیق‌تر رفتن روی یک موضوع محدود اغلب برای شرکت‌کننده ارزشمندتر است.
  • پیشنهادات ملموس و یک برنامه اقدام ارائه دهید.

برای جزئیات بیشتر در مورد نحوه ارسال ایده جلسه به این صفحه بروید، یا برای ایجاد نمایه خود و ارسال یک جلسه به طور مستقیم به این صفحه بروید.

اگر سوالی دارید، در صورت تمایل مستقیماً با من تماس بگیرید (ایمیل محافظت شده). من مشتاقانه منتظر خواندن پیشنهادات شما هستم!

Source link