من Magento را نسبت به Shopify به عنوان مشاور تجارت الکترونیک انتخاب می کنم

تصویر
عکس پروفایل Haribabu G Hacker Noon

@haribabu-DMهریبابو جی

من یک آرزو داشتم ، هنوز دارم و خواهم داشت – این است که مانند یک گیک به جویندگان تجارت الکترونیک خدمت کنم.

به عنوان یک مشاور تجارت الکترونیک ، می توانم یک چیز را به شما بگویم: انتخاب یک پلت فرم تجارت الکترونیک یک تصمیم بزرگ است که شما باید پول به دست آمده خود را سرمایه گذاری کرده و کسب و کار آنلاین خود را بر این اساس بسازید. تا چند سال آینده کسب و کار شما به صورت آنلاین تعریف می شود. این فشار زیادی است. من سعی می کنم آن را برای شما ساده کنم.

در اینجا ، بیایید دلایلی را برای انتخاب Magento نسبت به Shopify مورد بحث قرار دهیم. یک صندلی بلند کنید ، و بیایید در مورد چگونگی انتخاب یک پلت فرم تجارت الکترونیک یک فرایند ظریف و ظریف صحبت کنیم. اغلب به کوچکترین تفاوت یا ویژگی برمی گردد که جهت را بهتر از جهت دیگر می کند. به هیچ وجه نمی توانیم همه چیز را در یک محتوا واحد مرور کنیم.

همچنین ، این مقایسه ویژگی نیست. اگر به کسب و کار شما بستگی دارد ، می توانید به دنبال چیزهای بزرگی باشید. این می تواند تصمیم شما را با در نظر گرفتن این امر بسیار آسان کند. در مورد Shopify صدق می کند.

نقاطی که Magento بلندتر از Shopify است

من دلایلی را برای شما بیان می کنم – Shopify نیز ، و هیچ کس بی طرف نیست. هرکسی که به شما بگوید بی طرف است فقط به شما دروغ می گوید. من سیستم عامل های مورد علاقه خود را دارم و ما شرکای Magento هستیم که چندان با Shopify کار نمی کنند.

با این حال ، من …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور