دیجیتالی شدن پذیره نویسی: محضری آنلاین از راه دور ، ارزیابی دیجیتال و موارد دیگر

تصویر
عکس پروفایل 47 میلیارد هکر نون

@47 میلیارد47 میلیارد

ما به سازمان ها کمک می کنیم تا ظرفیت مهندسی را افزایش داده و محصولات و خدمات عالی ارائه دهند. مراجعه کنید- https://47billion.com/

همه گیری و پروتکل های فاصله گذاری اجتماعی مداوم نیاز به تجدید نظر را تقویت می کند پذیره نویسی. شرکت ها باید به چالش های پیش روی مشتریان و نمایندگان بپردازند که شامل فرآیندهای طولانی دستی است. در این وضعیت ، ارزیابی ریسک باید به سمت مدل های داده محور تر حرکت کند در حالی که توزیع باید از تعاملات حضوری به تعاملات آنلاین دورتر تغییر کند.

استخراج سند وام مسکن خودکار

یک وام کار یا اسناد وام بسته در قالب PDF دیجیتالی یا اسکن شده است و می تواند به صورت چندین فایل یا یک جریان چاپ واحد باشد. روش فعلی بازرسی دستی تمام اسناد مربوطه و افزودن داده ها از آنها در اکسل مقیاس پذیر نیست. هزاران نوع سند در وام مسکن وجود دارد که هریک شامل صدها زمینه است که باید در هنگام پذیره نویسی مورد استفاده قرار گیرد.

یک پلت فرم درک سند که می تواند اسناد را با صفحات و انواع اسناد طبقه بندی کرده و سپس تمام داده های مربوطه را به طور فوق العاده ای استخراج کند ، سرعت پذیره نویسی را سرعت می بخشد.

تبدیل چنین داده هایی به استاندارد MISMO برای مبادله یکپارچه با سایر سیستم ها ، امکان همکاری و تصمیم گیری سریع در انواع مختلف را ممکن می سازد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور