مقدمه ای بر توسعه برنامه WebRTC

عکس پروفایل MobiDev Hacker Noon

@موبیدفموبی دیو

شرکت توسعه دهنده نرم افزار معتمد از سال 2009. راه حل های DS / ML ، AR ، IoT سفارشی https://mobidev.biz

به زبان ساده، WebRTC فناوری ارائه دهنده ارتباط همتا بین مرورگرهای وب و برنامه های تلفن همراه است. این به عنوان Web Real-Time Communication شناخته می شود ، که به پروژه های منبع باز اشاره دارد و امکان انتقال صدا ، تصویر و داده را فراهم می کند.

توسعه دهندگان WebRTC اشاره می کنند که این فناوری ساده و در عین حال پیچیده است. ماهیت سادگی به سهولت اجرا برمی گردد. برای سازماندهی ارتباط ویدیویی نظیر به نظیر بین دو مرورگر می توان از پنج تا ده خط کد استفاده کرد. در همان زمان ، همیشه “اما” وجود دارد که ما با فناوری کار می کنیم.

در مورد WebRTC ، چالش اصلی باطن است: توسعه دهندگان باید اطمینان حاصل کنند که راه حل در شبکه های مختلف کار می کند. برای دانستن دلایل دیگر پیچیدگی این فناوری و چگونگی غلبه بر آنها ، مقاله ما را بخوانید ، که همچنین آینده WebRTC ، پرونده های تجاری و ارتباط آنها با توسعه برنامه را شرح می دهد.

WebRTC چیست؟

یک پروژه منبع باز که توسط گوگل در سال 2011 منتشر شد ، WebRTC ارتباط مبتنی بر API را بین مرورگرهای وب و برنامه های تلفن همراه ، از جمله انتقال صدا ، ویدئو و داده فراهم می کند. حذف نیاز به افزونه ها و برنامه های بومی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور