مدل های کسب درآمد ، موارد استفاده و فرصت های تجاری راه حل های اینترنت اشیا

عکس پروفایل نویسنده

@جهت داراستین ثور هاگا

بنیانگذار Oriented AS | متخصص سخت افزار و نرم افزار | https://www.orientedsoft.com/

اینترنت اشیا an یک دامنه اقتصادی رو به رشد است که از آخرین پیشرفت های رایانش ابری ، هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل Big Data برای پیاده سازی شیوه های بهتر و هوشمندانه زندگی برای همه مصرف کنندگان بهره می برد. این مقاله به بررسی طیف وسیعی از راه حل های اینترنت اشیا در حال استفاده ، مزایای برنامه های اینترنت اشیا برای کسب و کارها و راه های ایجاد یک استراتژی اینترنت اشیا می پردازد که می توانید با موفقیت از این طریق کسب درآمد کنید.

چرا برنامه های اینترنت اشیا such چنین تقاضای زیادی دارند؟

با حدود 20 میلیارد دستگاه بهم پیوسته در سراسر جهان ، برنامه های اینترنت اشیا constant دائماً مورد تقاضا هستند. توجه داشته باشید این دستگاه ها تلفن های هوشمند یا رایانه های شخصی نیستند – این راه حل های IoT هدفمند مانند شبکه های حسگر هوشمند در کارخانه های صنعت 4.0 و مزارع بادی و غیره است. با ظهور دوران 5G ، گسترش ابتکارات شهرهای هوشمند در سراسر جهان و همیشه محبوبیت روزافزون لوازم خانگی هوشمند ، آینده اینترنت اشیا در حال حاضر اتفاق می افتد و آینده ای کاملاً سودآور است!

همانطور که بررسی Harvard Business Review اعلام کرده است ، 58٪ از شرکتها پس از اجرای برخی موارد استفاده از اینترنت اشیا in در روند کار خود ، در همکاری با یکدیگر پیشرفتهایی را تجربه می کنند. بیشتر باید گفت ، 40 درصد شرکت ها قصد دارند در استراتژی اینترنت اشیا their خود در سال 2021 حتی بیشتر سرمایه گذاری کنند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور