ارزش واقعی زمین با قیمت های استراتوسفر در سال 2021

عکس پروفایل نویسنده

@trinekatelleترین کاتل

Trine به عنوان یک روزنامه نگار biz ، امور مالی را از NY ، فناوری Silicon Valley و فضای بلاکچین را پوشش داده است.

این اوقات سختی برای بازار املاک و مستغلات است. از آنجا که تعداد بیشتری از کارمندان ادارات از راه دور و مراکز خرید از راه دور شاتر می شوند ، چشم انداز املاک و مستغلات ابری است. در حالی که بسیاری از سرمایه گذاران به دلیل تحولات COVID-19 در فعالیت های تجاری از جیب خود خارج شده اند ، سرمایه گذاران آینده نگر به دنبال ارزش برای فراتر از آجر و ملات به سرزمین های مجازی هستند.

محدودیت ها و مقررات منع رفت و آمد ، تعداد زیادی از افراد را برای خرید ، سرگرمی و تجارت به اینترنت می فرستد. از گالری های هنری و خرید گرفته تا بازی و مبادلات رمزنگاری ، مشاغل به سرعت در حال راه اندازی فروشگاه هایی در دنیای مجازی هستند که واقعیت افزوده و سه بعدی بازدید کنندگان را در تجربه هایی در فضاهای مجازی به نام سرزمین فرو می برد.

برای سرمایه گذاران اولیه ، قدردانی از زمین مجازی فراتر از واقعیت بوده و طی چند ماه پول آنها را دو برابر کرده است. میانگین فروش زمین متراژ در سال 2020 با 60 درصد جهش به 20.7 میلیون دلار رسید ، این در حالی است که امسال 50 میلیون دلار نبوده است. فروش زمین در متورس از سه روند همگرا بهره می برد: توکن دارایی NFT (رمز غیر قابل انعطاف) ، افزایش قیمت ارزهای رمزپایه و تمویل غیرمتمرکز املاک و مستغلات.

نشانه گذاری اراضی مجازی

تحلیلگران و کارشناسان رمزنگاری به طرز شگفت انگیزی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور