متوجه اشتباهات در راه موفقیت شوید

تصویر
عکس پروفایل School School Hacker Noon

@آموزشگاه محصولاتدانشکده محصولات

رهبر جهانی در آموزش #ProdMgmt. انجمن 1M + مربیان نخست وزیرانی هستند که در Google ، Netflix ، Uber و Airbnb کار می کنند

صحنه فناوری غرق در شکست است ، برخی از همه فراگیرتر از دیگران است. تا آنجا که ممکن است تلاش کنید ، برخی از شکست های استارت آپ وجود دارد که فقط قادر به اجتناب از آنها نخواهید بود. اما من استدلال می کنم که این چیز بدی نیست! محصولات موفق در گورستان شکست ها و درس های آموخته شده ساخته می شوند.

اعتماد نکردن به جمع آوری بیش از حد داده ها

در مورد داده ها قطعاً یک نقطه شیرین وجود دارد. هر فرد محصول عالی به شما می گوید که شما باید از داده ها برای روایت داستان خود و اعتبار سنجی ایده های خود استفاده کنید. اما اغلب ، به ویژه در یک بازار رقابتی ، زمان مهم است.

اگر بیش از حد نیاز به داده های بیشتر از قبل ایجاد کنید ، می توانید در یک حلقه جمع آوری ، جمع آوری ، جمع آوری گیر کنید. در نهایت شما نیاز به جهش و در واقع ارسال چیزی خواهید داشت!

گفتن این ، نیازی به گونگ هو نیست. بنیانگذاران استارتاپ افراد بینایی هستند و بارها و بارها آن استارت آپ ها قبل از پرواز شکست خورده اند زیرا این چشم انداز تمام تیم ها بوده است. ما می توانیم چنان تحت تأثیر نیاز خود برای رفع مشکلاتی که به آن علاقه داریم ، رانده شویم ، به طوری که حتی متوقف نخواهیم شد تا در نظر بگیریم که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور