برنامه های Blockchain در بخش عمومی

تصویر
عکس پروفایل Lisk Hacker Noon

@لیسکخطر

ما با کیت توسعه نرم افزار برای برنامه های بلاکچین که در JavaScript نوشته شده است ، به توسعه دهندگان توانمند می کنیم.

کارکردهای دولت ها و خدمات عمومی حیاتی و متنوع است. دولت ها رهبری ، خدمات عمومی و امنیت ملی را فراهم می كنند ، آنها پارامترهای كلیدی را برای زندگی روزمره ما تعریف می كنند ، نظم را برقرار می كنند و امنیت اقتصادی و كمك می كنند. خدمات عمومی با عملکرد خوب برای عملکرد جامعه بسیار مهم هستند و این ، به نوبه خود ، تأثیر زیادی بر اقتصاد دارد.

با این حال ، تصور عمومی از چگونگی عملکرد اکثر دولت ها اغلب به عنوان دست و پا گیر ، مات و ناکارآمد تعریف می شود. علاوه بر این ، آنها تمایل دارند که هم واکنش پذیر باشند و هم تا حدی تمایلی به پذیرفتن پیشرفتهای روزافزون تکنولوژیکی که در جهان پر سرعت امروز اتفاق می افتد ، ندارند.

در پاسخ به این انتقادها ، دولتها در بسیاری از کشورها به آرامی در حال گذار به آنچه تحت عنوان “دولتهای دیجیتال” خوانده می شود ، می شوند. این امر به ایجاد خدمات عمومی جدیدی اشاره دارد که از فناوری های دیجیتال استفاده می کنند و بنابراین در چالش های پیچیده متعدد امروز مناسب ترند.

فناوری بلاکچین این توانایی را دارد که به یکی از فناوری های کلیدی در دولت های دیجیتال تبدیل شود. بنابراین می تواند تأثیر قابل توجهی در افزایش و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور