متا هزاران اخراج دیگر را به زودی در این هفته برنامه ریزی می کند | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — به گفته افراد آشنا، شرکت متا پلتفرم، مالک فیس بوک و اینستاگرام، در حال برنامه ریزی دور جدیدی از اخراج کارکنان است و به زودی هزاران کارمند خود را در این هفته اخراج خواهد کرد.

بزرگترین شرکت شبکه های اجتماعی جهان در تلاش برای تبدیل شدن به یک سازمان کارآمدتر، مشاغل بیشتری را حذف می کند، علاوه بر کاهش 13 درصدی در نوامبر. متا در دور قبلی کاهش تولید، 11000 کارگر خود را در اولین اخراج عمده خود کاهش داد. بلومبرگ نیوز در ماه فوریه گزارش داد که این شرکت همچنین برای صاف کردن سازمان خود کار می کند، بسته های خرید را به مدیران می دهد و کل تیم هایی را که غیرضروری می داند حذف می کند، اقدامی که هنوز در حال نهایی شدن است و می تواند هزاران کارمند را تحت تاثیر قرار دهد.

سهام متا در معاملات پیش از بازار نیویورک در روز سه شنبه 1.7 درصد افزایش یافت. این سهم از ابتدای سال تا پایان روز دوشنبه 54 درصد افزایش یافته است.

بلومبرگنمودار: متا پس از استخدام همه گیر کمتر کارآمد شد

مردمی که خواستند نامشان در مورد مسائل داخلی مورد بحث قرار نگیرد، گفتند که دور قریب‌الوقوع کاهش‌ها توسط اهداف مالی انجام می‌شود و از “مسطح سازی” جداست. به گفته مردم، متا، که شاهد کاهش درآمد تبلیغاتی بوده و تمرکز خود را به یک پلتفرم واقعیت مجازی به نام متاورس معطوف کرده است، از مدیران و معاونان رئیس‌جمهور می‌خواهد فهرستی از کارمندانی که می‌توانند رها شوند، تهیه کنند.

سخنگوی متا روز دوشنبه از اظهار نظر در مورد این برنامه ها خودداری کرد.

این مرحله از اخراج به گفته مردم تا هفته آینده نهایی می شود. یک نفر گفت، کسانی که روی این طرح کار می کنند امیدوارند قبل از اینکه مارک زاکربرگ، مدیر اجرایی، برای سومین فرزندش به مرخصی والدینی برود، که ممکن است قریب الوقوع باشد، آن را آماده کنند.

کاهش ماه نوامبر غافلگیرکننده بود، اما دور دیگری از اخراج ها به طور گسترده توسط نیروی کار متا پیش بینی شده است. زاکربرگ سال 2023 متا را «سال کارآمدی» نامیده است و این شرکت طی بررسی‌های عملکردی که هفته گذشته تکمیل شد، این موضوع را به کارمندان منتقل کرده است.

کارگران شرکت مستقر در منلو پارک، کالیفرنیا، تشدید اضطراب و روحیه پایین در میان همکاران را اخیرا توصیف کردند. مردم گفتند که برخی از کارمندان ابراز نگرانی کردند که آیا پاداش های خود را که قرار است در این ماه توزیع شود، دریافت خواهند کرد یا خیر.

در ماه فوریه، متا اعلام کرد که در حال راه‌اندازی یک سرویس اشتراک به نام Meta Verified است که شامل تعدادی امتیاز و ویژگی‌های اضافی، از جمله نشان‌های تأیید حساب فیس‌بوک و اینستاگرام برای کسانی است که پرداخت می‌کنند. هزینه آن 11.99 دلار در ماه خواهد بود – 14.99 دلار در صورت خرید از طریق برنامه iOS – و عمدتاً برای سازندگان محتوا هدف گذاری شده است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور