مسافران بار دیگر مقصدها را از لیست سطلی خود خارج می کنند، با جستجوی “رزرو پرواز” در سال 2022 بیش از 70 درصد افزایش یافته است. آنها همچنین زمان بیشتری را صرف تحقیق از قبل می کنند: 40٪ از مسافران تفریحی می گویند اکنون زمان بیشتری را سرمایه گذاری می کنند و تلاش برای برنامه ریزی سفرها نسبت به قبل از همه گیری.
صاحبان هتلها به راههای ساده برای متمایز شدن و ارتباط با افرادی که به دنبال گزینههای خود در سراسر Google هستند، نیاز دارند. بنابراین ما حداکثر عملکرد را برای اهداف سفر به همه تبلیغکنندگان هتل در چند هفته آینده ارائه میکنیم.
با استفاده از هوش مصنوعی Google، Performance Max برای اهداف سفر به شما کمک می کند به راحتی دسترسی هتل خود را گسترش دهید و رزروهای مستقیم بیشتری را در سراسر Google انجام دهید. با یک کمپین راهاندازی آسان، میتوانید در لحظات مهمی که افراد در حال برنامهریزی سفر هستند به آنها دسترسی پیدا کنید.