لیست کتابخانه های جدول قابل ویرایش JavaScript

Catherine Skorobogataya Hacker ظهر عکس پروفایل

جدول داده یکی از قسمتهای اصلی هر برنامه وب مبتنی بر داده مدرن است. این عنصر UI که به عنوان شبکه داده نیز شناخته می شود ، روشی را برای ارائه واضح داده های بزرگ در یک سری ردیف و ستون ارائه می دهد. این جداول به ویژه اگر به کاربران نهایی اجازه دهند با داده ها ارتباط برقرار کنند و تغییرات ویرایشی را انجام دهند ، بسیار ارزشمند است.

چگونه می توان چنین چیز مفیدی را در پروژه خود پیاده کرد؟ اولین گزینه این است که کد خود را بنویسید. با انجام این کار ، شما یک شبکه منحصر به فرد ایجاد می کنید که کاملاً مطابق با نیازهای شما بدون تنظیمات اضافی است. اما چنین رویکردی به احتمال زیاد به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. بنابراین ، خرید یک جز component شبکه ای آماده می تواند منطقی تر باشد ، به شما این امکان را می دهد که کل روند توسعه را تسریع کرده و بسیاری از ویژگی های مفید را اضافه کنید.

من لیستی از کتابخانه های جدول قابل ویرایش JavaScript و ابزارک های رابط کاربر را آماده کرده ام که می توانند در برنامه ها گنجانده شوند. استفاده از چارچوب های JavaScript در برنامه نویسی به روشی عادی تبدیل شده است ، به همین دلیل این کتابخانه ها ادغام چارچوب یا حتی React ، Vue.js ، اجزای Angular (Syncfusion ، ExtJS ، Ignite UI) جداگانه را ارائه می دهند. ذکر این نکته نیز مهم است که برخی از شبکه های موجود در این مقاله به صورت راه حل های جداگانه شبکه توزیع می شوند ، در حالی که برخی دیگر در یک بسته با UI دیگر ارسال می شوند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور