فناوری و همه گیر | هکر ظهر

عکس پروفایل Halen Terry Hacker Noon

@شکنجههالن تری

هالن تری نویسنده بسیاری از مقالات مبتنی بر فناوری ، نرم افزار ، بلاک چین و اطلاعات است.

ویروس کرونا ویروس همه جانبه زندگی ما را از بسیاری جهات تغییر داده است. فناوری نقش مهمی در مبارزه با این ویروس دارد. قرنطینه ، فاصله فیزیکی و قفل کردن افراد را مجبور به استفاده از فناوری برای عملکرد روزمره کار روزمره کرده است. به طور خلاصه ، ویروس کرونا ویروس همه دنیا را به سمت دیجیتالی شدن سوق داده است.

استفاده از فناوری در زندگی روزمره به ما کمک می کند تا از قوانین دولت مانند فاصله اجتماعی برای کاهش شیوع ویروس کرونا پیروی کنیم. بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه فناوری بر این ویروس Pandemic Corona تأثیر می گذارد.

کار از خانه

در این زمان بی سابقه Pandemic ، بسیاری از شرکت های جهانی از کارمندان خود خواسته اند که از خانه کار کنند. بنابراین ، کار در خانه با استفاده از فناوری ابری و شبکه های خصوصی مجازی VPN امکان پذیر است. علاوه بر این ، آنها همچنین از ابزارهای همکاری کار مانند فن آوری های تشخیص چهره استفاده می کنند تا بتوانند در هنگام کار در خانه حریم خصوصی خود را حفظ کنند.

جدا از کاهش ویروس ، کار از راه دور موجب صرفه جویی در وقت کارمندان می شود. علاوه بر این ، انعطاف پذیری بیشتری را در اختیار مشتری قرار می دهد. تاکنون کار از خانه از نظر کارفرمایان کار آسانی نیست و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور