قرارداد 61 میلیارد دلاری VMware Broadcom با تحقیقات عمیق اتحادیه اروپا مواجه شد | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) – پس از هشدار قانون‌گذاران اتحادیه اروپا مبنی بر اینکه این معامله می‌تواند به «قیمت‌های بالاتر، کیفیت پایین‌تر و نوآوری کمتر» منجر شود، خرید 61 میلیارد دلاری شرکت رایانش ابری VMware Inc. توسط Broadcom Inc. با بررسی گسترده اتحادیه اروپا مواجه شد. مشتریان تجاری

اتحادیه اروپا خرید VMware Broadcom را بررسی می کند

مارگرت وستاگر، رئیس ضدانحصار اتحادیه اروپا، روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای گفت که تحقیقات اولیه خطراتی را نشان می‌دهد که «بعد از ادغام، Broadcom می‌تواند مانع از همکاری رقبای سخت‌افزاری خود با نرم‌افزار مجازی‌سازی سرور VMware شود». اتحادیه اروپا ضرب الاجل جدیدی را تا 11 می برای بررسی این توافق تعیین کرد و گفت که تصمیم آن برای آغاز تحقیقات عمیق، نتیجه نهایی تحقیقات را پیش داوری نمی کند.

Broadcom ماه گذشته پس از ماه ها بحث اولیه با تیم ادغام کمیسیون اروپا، رسماً به دنبال تأیید اتحادیه اروپا برای این قرارداد بود. این معامله بزرگ‌ترین تصاحب یک سازنده نیمه‌رسانا را نشان می‌دهد و ولگردی و ولگردی برای خرید هاک تان، مدیر اجرایی Broadcom، که یکی از بزرگترین و متنوع‌ترین شرکت‌ها را در صنعت ساخته است، گسترش می‌دهد.

VMware پیشنهادات نرم افزاری Broadcom را تقویت می کند – بخش کلیدی استراتژی Tan در سال های اخیر. او در سال 2018 شرکت سازنده نرم افزار CA Technologies و تجارت امنیت سازمانی Symantec Corp را در سال 2019 خریداری کرد.

این قرارداد همچنین خطر بازنگری توسط سازمان نظارت بر ادغام بریتانیا را در پی دارد، که ماه گذشته خواستار نظرات طرف‌های ذینفع شد و گفت که می‌خواهد ببیند آیا این خرید می‌تواند منجر به کاهش قابل توجه رقابت در بازار بریتانیا شود.

به گفته جنیفر ری، تحلیلگر اطلاعات بلومبرگ، با توجه به اندازه این قرارداد، انتظار می رفت که اتحادیه اروپا یک بررسی عمیق داشته باشد.

او در یادداشتی در اوایل این ماه گفت: “همپوشانی محصول نباید مشکلی ایجاد کند.” گزارش‌ها حاکی از آن است که نگرانی‌های کنگلومرا ممکن است کانون بررسی نظارتی باشد، با سهم بازار 79 درصدی VMware در سال 2021 و چسبندگی محصولات سرور مجازی آن به طور بالقوه اهرم قیمت‌گذاری آن را بر مشتریان فراهم می‌کند. ما معتقدیم VMware می‌تواند تضمین‌های قیمت‌گذاری را برای رفع این نگرانی‌ها ارائه دهد.»

پیشینه اکتساب های Broadcom

طرح Broadcom دومین قرارداد پرفروش فناوری است که با نظارت سخت بازوی ضد انحصار اتحادیه اروپا مواجه می شود. پیشنهاد مایکروسافت برای تصاحب 69 میلیارد دلاری توسعه‌دهنده بازی‌های Activision Blizzard Inc. پس از اینکه قانون‌گذاران اعلام کردند نگران هستند غول نرم‌افزاری نتواند دسترسی به فرنچایزهای پرفروشی مانند: ندای وظیفه.

Broadcom در بیانیه‌ای گفت: «ما در حال پیشرفت با پرونده‌های نظارتی مختلف خود در سراسر جهان هستیم، زیرا مجوز قانونی ادغام در برزیل، آفریقای جنوبی و کانادا را دریافت کرده‌ایم. ما همچنان انتظار داریم که معامله در سال مالی 2023 برادکام بسته شود.

مجموعه خریدهای Broadcom با مخالفت رقبای نگران در مورد افزایش دسترسی آن مواجه شده است. این منجر به تلاش‌های لابی‌گری شدید با هدف جلوگیری از توسعه‌ها و تحقیقات بیشتر و جریمه‌هایی برای استراتژی فروش محصول آن شد.

بزرگترین شکست تان در سال 2018 زمانی رخ داد که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا با صدور فرمانی اجرایی تلاش 117 میلیارد دلاری خود برای خرید کوالکام را متوقف کرد. این پایان گسترش آن در صنعت نیمه هادی ها بود و منجر به تغییر وی به سمت ایجاد یک تجارت نرم افزاری شد. حرکت برای VMWare بخشی از.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور