قراردادهای هوشمند: یک نمای کلی | هکر ظهر

No_name_c3po عکس نمایه هکر ظهر

فناوری Blockchain به طور قابل توجهی کل فضای رمزنگاری را تغییر داده است. ویژگی های اصلی آن سادگی ، تمرکززدایی ، امنیت و تغییرناپذیری است. همین ویژگی هاست که محبوبیت زیادی را برای فناوری به ارمغان آورده است. با این حال ، یک چیز دیگر وجود دارد که باعث افزایش علاقه عمومی به فناوری شده است – کمبود واسطه در معاملات مالی. بیشتر این شایستگی قراردادهای هوشمند است که به شما امکان می دهد در وقت خود صرفه جویی کرده و معاملات را سریعتر ، مقرون به صرفه تر و کارآمدتر انجام دهید.

قرارداد هوشمند چیست؟

قرارداد هوشمند یک پروتکل رایانه ای است که برای تأیید دیجیتالی یا اجرای شرایط قرارداد طراحی شده است. عبارت “قرارداد هوشمند” اولین بار در سال 1994 توسط نیک سابو ، رمزنگار آمریکایی و دانشمند رایانه ابداع شد.

قراردادهای هوشمند به افراد کمک می کند تا از دارایی های خود در یک اکوسیستم باز و بدون درگیری و مبتنی بر بلاکچین به طور ایمن استفاده کنند. قراردادهای هوشمند ایجاد شده و در بالای بلاکچین مستقر می شوند. به عبارت دیگر ، آنها نسخه های دیجیتالی خودکار قراردادهای سنتی در دنیای واقعی هستند.

قراردادهای هوشمند چگونه کار می کنند؟

قراردادهای هوشمند را می توان تقریباً با ماشین های فروش مقایسه کرد. شما سکه های دیجیتال (به عنوان مثال TON Crystal) را به یک قرارداد هوشمند ارسال می کنید و آنچه را که باید دریافت می کردید برای شما ارسال می شود. در دنیای واقعی ، یک قرارداد هوشمند را می توان با وکیل مقایسه کرد یا …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور