فناوری موقعیت جغرافیایی IP: یک نقطه دقت دقیق چقدر دقیق است؟

عکس پروفایل نویسنده

@bigdatacloudBigDataCloud

API های ضروری برای تجارت الکترونیکی غنی از ویژگی ها ، آژانس های تبلیغاتی ، موسسات مالی و سیستم های CRM.

فناوری موقعیت جغرافیایی IP برای مدت طولانی وجود داشته است. این تنها ابزاری غیر سرزده است که ارائه دهنده خدمات می تواند از آن برای تخمین موقعیت جغرافیایی بازدیدکنندگان آنلاین استفاده کند.

موقعیت جغرافیایی IP خود را به عنوان موتور محرکه اصلی برای ارائه خدمات مبتنی بر مکان مانند محلی سازی محتوا ، مدیریت حقوق دیجیتال ، هدف گیری مشتری و تشخیص تقلب ثابت کرده است.

اما جستجوی مکان جغرافیایی IP چقدر دقیق است؟ آیا می توانیم در تصمیم گیری های مهم تجاری به آن اعتماد کنیم؟

دقت مکان یابی IP یکی از مباحث بسیار بحث برانگیز در بسیاری از سیستم عامل ها بوده است. ما می توانیم شکایات بسیاری را در انجمن ها مانند آدرس های IP که مکان صحیح را نشان نمی دهند یا فقط داده های سطح کشور قابل اعتماد هستند ، پیدا کنیم.

یکی از مشهورترین افسانه ها این است که مکان جغرافیایی IP نادرست است زیرا مبتنی بر داده های عمومی است و معمولاً به مکان اصلی سازمان به جای مکان کاربر واقعی اشاره دارد.

واقعیت به طور گسترده ای متفاوت است زیرا همه سرویس های IP موقعیت جغرافیایی یکسان ساخته نشده اند و آنها اغلب از فناوری های مختلف برای تهیه داده های خود استفاده می کنند. هدف این مقاله مقایسه ارائه دهندگان مختلف IP موقعیت جغرافیایی نیست. اما این خواهد بود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور