فرم های جاسازی شده می توانند پیشنهادات تجاری شما را افزایش دهند

عکس پروفایل نویسنده

@بوجپورششی بوشن رای

مشاور استراتژی دیجیتال ، معمار سازمانی

روش سنتی ضبط داده های کاربر نهایی به روشی ساخت یافته بر اساس مجموعه ای از فرم های کاغذی در قرن اخیر بسیار موفق بود. این ایده با پیاده سازی فرم های دیجیتالی (به عنوان مثال فرم های Zoho ، فرم های Google ، فرم های مایکروسافت ، فرمستک و …) به صورت فناوری محور ، یک قدم جلوتر رفت. آیا “فقط یک فرم” است؟ نه ، خیلی بیشتر از اینهاست. یکی از ساده ترین فرم هایی که باید بصورت معمولی از آن استفاده کنید ، جستجوی Google است.

مجموعه ای از فرم های دیجیتال می تواند برای ایجاد یک وب سایت کامل یا اتوماسیون برخی از فرآیندهای تجاری (به عنوان مثال سفارشات ، پرداخت ها ، بلیط های پشتیبانی) به روشی ایمن استفاده شود. علاوه بر اینکه از راه دور قابل دسترسی است ، اطلاعات آماری را برای تجزیه و تحلیل (به عنوان مثال داده های مکانی ، جمعیتی) ارائه می دهد.

در حقیقت ، بسیاری از ارائه دهندگان Payment Gateway از فرم ها برای ارائه صفحات میزبانی شده که می توانند در وب سایت های شما جاسازی شوند ، استفاده می کنند. فرم اطلاعات کافی از یک خریدار (به عنوان مثال جزئیات خریدار ، مورد ، مقدار) را ضبط می کند. بنابراین ، اگر لیستی از برنامه های اشتراک یا محصولاتی که باید به صورت آنلاین فروخته شوند را دارید ، این فرم ها بسیار مفید هستند. برای استفاده از آنها نیازی به برنامه نویسی نیستید. لازم نیست نگران انطباق با PCI-DSS باشید زیرا دروازه پرداخت مسئولیت امنیت را بر عهده دارد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور