کانالهای دیگر را تماشاگران تماشا کنید

YouTube به سازندگان امکان دسترسی به داده های جدید را می دهد که به آنها امکان می دهد ببینند مخاطبان آنها به طور منظم کدام کانال های دیگر را مشاهده می کنند.

این داده ها را می توان در بخش تجزیه و تحلیل YouTube Studio روی دسک تاپ مشاهده کرد.

سازندگان کارت جدیدی را مشاهده می کنند که کانال های دیگری را که طی 28 روز گذشته به طور مداوم توسط تماشاگران خود تماشا می کنند نشان می دهد.

به روزرسانی YouTube: کانال های دیگر تماشاگران خود را مشاهده کنید

این مورد مشابه سازندگان کارت دیگری است که در YouTube Studio به آن دسترسی دارند و فیلم های دیگری را نشان می دهد که مخاطبان آنها در هفته گذشته تماشا کرده اند.

اگرچه این داده ها می توانند منبع ارزشمندی از بینش مخاطب باشند ، همانطور که در این مقاله درباره تحقیق در مورد کلمات کلیدی YouTube ذکر کردم ، این یک تصویر کامل نیست.

ویدیوهایی که مخاطبان در طول هفته گذشته تماشا کرده اند می توانند شامل فیلم های پرطرفدار ، فیلم های قدیمی ، فیلم های کانال های از بین رفته و انواع دیگر فیلم های تصادفی باشند که منافع واقعی مخاطبان را منعکس نمی کنند.

از طرف دیگر ، کانالهایی که مخاطبان طی 28 روز گذشته به طور مداوم مشاهده کرده اند ، احتمالاً نمایندگی بیشتری از آنچه مخاطبان می خواهند هنگام بازدید از YouTube ببینند ، خواهند بود.

این محتوایی است که مخاطب به طور فعال در طول 28 روز به دنبال آن است و به آن بازمی گردد.

در اینجا چند نکته در مورد چگونگی استفاده از داده ها در مورد کانال های دیگری که مخاطبان شما تماشا کرده اند برای راهنمایی تلاش های شما برای تولید محتوا آورده شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نحوه استفاده از داده های “کانال های دیگر مخاطبان شما را تماشا کردند”

سازندگان با این داده های جدید در YouTube Studio چه کاری می توانند انجام دهند؟

یکی از راه های استفاده از آن به عنوان گزارشی است که مشخص می کند علایق مخاطب شما در طول زمان تغییر می کند.

با توجه به اینکه این گزارش از کانالهایی که طی 28 روز گذشته تماشا کرده اند ، این بخش از داده ها به طور مداوم به روز می شوند.

ایده خوبی است که سازندگان روش خود را برای ثبت این داده ها ایجاد کنند تا بتوانند پس از چندین ماه به گذشته نگاه کنند تا الگوهای رفتار مشاهده را شناسایی کنند.

علاوه بر اشاره به کانال ها و انواع محتوایی که مخاطب در حال تماشای آن است ، به سبک های ویدیویی یا قالب هایی که ممکن است محبوب باشند نیز توجه کنید.

به عنوان مثال قالب جدید کوتاه YouTube در تجزیه و تحلیل ها مانند محتوای منظم ویدئو ردیابی می شود. ممکن است سازندگان کانال های دیگری را که مخاطبانشان مشاهده می کنند پیدا کنند و از این قالب به روش های منحصر به فرد استفاده می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مهم این است که به کانالهای دیگر به عنوان رقبا فکر نکنید. اگر مخاطب به طور مداوم چندین کانال در مورد یک موضوع را تماشا می کند ، فرصتی برای همه فراهم می شود تا از طریق همکاری بهره مند شوند.

درباره کانال های دیگری که مخاطبان به عنوان لیستی از شرکای همکاری بالقوه تماشا می کنند ، فکر کنید.

سازندگان می توانند با این کانال های دیگر تماس بگیرند و در پروژه هایی که می توانند مخاطبان یکدیگر را رشد دهند ، همکاری کنند.

با اثبات داده ها که مخاطبان مشابهی دارند ، سازندگان بهترین یخ شکن را برای دسترسی به کانال هایی دارند که ممکن است دلیلی برای دسترسی به آنها نداشته باشند.

دفعه دیگر که وارد دسکتاپ YouTube Studio می شوید ، به دنبال این مجموعه داده جدید باشید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور