شکست: AWS در منطقه در دسترس US-East 2 خود دچار قطعی شد | دانش مرکز داده

به تازگی کنفرانس re:Invent شرکت که میزبان 50000 نفر از متخصصان برتر این صنعت بود، خدمات وب آمازون در منطقه US-East 2 خود دچار قطعی شد. نمایندگان AWS از اظهار نظر در مورد علت قطعی امتناع کردند و به ما به بیانیه رسمی خود به صورت آنلاین اشاره کردند.

مسلماً US-East 2 تنها یک منطقه از مجموع 96 منطقه برای AWS است، اما همچنان بر آسیب‌پذیری اتصال از طریق ابر برای شرکت‌ها تأکید می‌کند. اگر بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده خدمات ابری جهان، حتی برای مدت کوتاهی از کار بیفتد، میلیون‌ها مشتری و تعداد بیشتری از مشتریان آن مشتریان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اثر ضربه ای می تواند به معنای تفاوت بین مبارزه یا بقا در این دوران ضعیف اقتصادی باشد.

این خبر منجر می شود دانش مرکز داده تعجب کنید که اگر نمونه AWS شما خراب بود، چگونه آن را مدیریت می کنید. در اینجا چند تکنیک کاهش زمان خرابی ابر را از مایکل گیبز، مدیر عامل شرکت Go Cloud Careers کشف کرده‌ایم.

  1. یک ابر تنها یک نقطه شکست است. بارهای کاری را در سراسر ارائه دهندگان خدمات ابری (CSP) پخش کنید تا در طول قطعی متصل بمانید.
  2. تمرکز بر ارائه دهندگان با سیستم های غیر اختصاصی. این اجازه می دهد تا برای جابجایی کمتر دشواری از بار کاری بین CSP ها. گیبس پایگاه داده اختصاصی NoSQL DynamoDB AWS را مثال می‌زند. Bibbs می‌گوید یک گزینه بدون اصطکاک، یک پایگاه داده باز NoSQL مانند Apache Casandra یا MongoDB است. اینها را می توان در هر ابری به طور همزمان استفاده کرد.
  3. با وجود سر و صدای پیچیدگی CSP ها از چند ابر استفاده کنید. اجرای سیستم‌های موازی روی دو سیستم ابری، زمان و سودآوری شرکت شما را تضمین می‌کند. قطع شدن در CSP های اصلی به قدری رایج شده است که نمی تواند بار کاری شما را از زمان خاموشی محافظت کند.
  4. در مورد خرابی های ابر و خود CSP ها برنامه ریزی کنید. گیبز می‌گوید در حالی که شرکت‌ها معماری ابری را حول برندها طراحی نمی‌کنند، بلکه بیشتر برای حل چالش‌های مشتری هستند، برای تداوم کسب‌وکار نمی‌توان از در نظر گرفتن برندها اجتناب کرد.
  5. گیبز می گوید تداوم کسب و کار در C-suite باقی می ماند و تنها حوزه فناوری نیست. معماران بهتر است هنگام طراحی سیستم های ابری، هر تهدیدی را در نظر بگیرند و آن را کاهش دهند.

توصیه نهایی گیبز این است که بر درک خود ابر تمرکز کنید نه برندهای منفرد، چه بزرگ و چه کمتر شناخته شده. حفظ این طرز فکر به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا در مذاکره و عقب‌نشینی در برابر افزایش قیمت و سایر تصمیمات CSPها که منافع شرکت را تامین نمی‌کنند، آزاد باشند.

این بینش‌ها از مقاله «تکیه به دستور العمل ارائه‌دهنده ابری برای فاجعه» برای اولین بار در سایت AFCOM منتشر شده است.

AFCOM یک سازمان خواهر دانش مرکز داده است و بر هدایت ویرایشی انتشارات تأثیری ندارد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور