شکست: 3 مدیر ارشد VMware Pre-Broadcom Acquisition را ترک کردند | دانش مرکز داده

وال استریت ژورنال گزارش می دهد که سه مدیر ارشد VMware قبل از بسته شدن خرید 61 میلیارد دلاری شرکت Broadcom از شرکت جدا می شوند.

Raghu Raghuram، مدیرعامل VMware امروز در یادداشتی به کارکنان، از کناره‌گیری معاون زیرساخت ابری شرکت، Mark Lohmeyer، معاون برنامه‌ها و مدیریت Ajay Patel، و معاون شبکه و امنیت پیشرفته، Tom Gillis خبر داد.

این در زمان نسبتاً ناخوشایندی برای هر دو شرکت رخ می دهد زیرا تنظیم کننده های اتحادیه اروپا امروز اعلام کردند که قبل از امضای قرارداد، نگاه دقیق تری به شرایط معامله خرید خواهند داشت. به گفته تحلیلگران، این می تواند تاریخ بسته شدن را تا اواخر سال 2023 به عقب براند و فضایی برای گمانه زنی در مورد چشم انداز شرکت ها ایجاد کند.

در مورد درآمد، Broadcom هیچ نشانه ای از ضعف نشان نمی دهد. این سازنده تراشه هفته گذشته پیش بینی فروش خود را گزارش کرد و به گفته بلومبرگ، این نشان دهنده افزایش هزینه های شرکت است. در حالی که قیمت سهام تمام سازندگان تراشه در سال جاری کاهش یافته است، برادکام تنها 20 درصد کاهش یافته است که این شرکت را نسبت به همتایان خود در تولید تراشه برتری می دهد.

بلومبرگBroadcom بهتر از همتایان خود در تراشه است.

در مقابل، چشم انداز مالی و عملیاتی VMware چندان روشن نیست. روی ایلسلی و دومینیکا کونسویچ، تحلیلگران Omdia پیش بینی کردند که 12 ماه آینده در تلاش VMware برای ثبات در میان نامشخص بودن روند تأیید نظارتی که با هر معامله خرید همراه است، حیاتی خواهد بود.

با توجه به Illsley و Koncewicz، VMware بیانیه Broadcom را تکرار کرد که VMware بخش نرم افزار خواهد بود و Broadcom به تلاش های خود در حوزه تولید تراشه/سخت افزار ادامه خواهد داد.

بیشتر پوشش ما در مورد خرید Broadcom VMware:

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور