شریک دل و رد هت برای ساده سازی استقرار چند ابری | دانش مرکز داده

استقرار چند ابری شما همچنان مورد توجه فروشندگان، به ویژه حجم کاری کانتینری شما قرار می گیرد.

نمونه موردی: Dell و Red Hat اخیرا مجموعه ای از راه حل های کانتینری را راه اندازی کرده اند که مدیریت و استقرار محیط های چند ابری را در حالت اولیه ساده می کند.

ما یکی از قرعه کشی های اصلی را می دانیم کانتینری سازی در ابر به نرم افزار اجازه می دهد تا در سیستم عامل ها و زیرساخت های سخت افزاری با بسته بندی کدهای نرم افزار در محیط های ایزوله جابجا شود.ظروف. به همین دلیل است که آرون چاندراسکاران، معاون و تحلیلگر گارتنر، پیش بینی می کند تا سال 2026، 90 درصد سازمان‌های جهانی از کانتینر استفاده خواهند کرد که این رقم در سال 2022، 40 درصد بود.

با این حال، با افزایش پذیرش آن، چندین چالش پیش می‌آید، و اینجاست که آخرین راه‌حل‌های دل و ردهت وارد می‌شوند.

مقیاس مدیریت مرکز داده

همکاری بین Dell و Red Hat همان چیزی است که جف بودرو، رئیس گروه راه حل های زیرساخت، Dell Technologies آن را به عنوان “کلید تلاش برای ایجاد یک اکوسیستم چند ابری توصیف می کند که به مشتریان انعطاف پذیری و انتخاب بیشتری را هنگام توسعه برنامه های کاربردی جدید و مدرن سازی برنامه های موجود در آن ارائه می دهد. محیط های چند ابری

این مشارکت سه پیشنهاد جدید را ارائه می‌کند که برای ساده‌سازی استقرار و مدیریت زیرساخت‌های داخلی، کانتینری در محیط‌های چند ابری و سراسری طراحی شده‌اند. مراکز داده.

ظروف Dell APEX برای Red Hat OpenShift

اولین مورد یک راه حل داخلی Container-as-a-Service (CaaS) برای زیرساخت Dell است. این سرویس مبتنی بر اشتراک که Dell APEX Containers for Red Hat OpenShift نامیده می شود، نیاز مشتریان را به ساخت و مدیریت زیرساخت فیزیکی خود از بین می برد و در نتیجه به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا سریعتر نوآوری کنند. این راه حل تا حدودی در اوایل سال 2023 در ایالات متحده در دسترس خواهد بود و طبق اعلام اعلام شده، در دسترس بودن کامل تر خواهد بود.

پلتفرم معتبر دل برای Red Hat OpenShift با اینتل

دومین پیشنهاد، پلتفرم تایید شده دل با پشتیبانی از اینتل برای Red Hat OpenShift است. کاربران می توانند از راهنمای استقرار و پیکربندی کاملاً مستند در این راه حل استفاده کنند تا زیرساخت داخلی خود را سریعتر عملیاتی کنند.

برای تیم‌های DevOps، این راه‌حل سریع‌تر و یکپارچه‌تر ارائه می‌کند تامین منابع در مرکز داده از طریق کد نرم افزار و همچنین اتوماسیون کامل فرآیندهای DevOps. به گفته جرمی رادر، مدیر کل استراتژی و راه‌حل‌های سازمانی اینتل، این ادغام تضمین می‌کند که جدیدترین فناوری‌های اینتل «کارآمد، ایمن و کارآمد» باقی می‌مانند. این پیشنهاد از 30 سپتامبر در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

راه حل مدیریت ابر ترکیبی

راه حل مدیریت ابر ترکیبی با مهندسی مشترک دل و ردهت، سومین پیشنهاد است. با این راه حل، استقرار و مدیریت محیط های ابری بدون در نظر گرفتن مکان یا پیکربندی سازگار خواهد بود.

با توجه به اینکه راه‌حل‌های AIOps به طور فزاینده‌ای برای موفقیت شرکت حیاتی شده‌اند، دینش نیرمال، مدیر کل، IBM Data، AI و Automation اعلام کرد که «IBM با شرکای اکوسیستم خود کار می‌کند تا قابلیت‌های اتوماسیون هوشمند مانند مشتریان را فراهم کند. قابلیت مشاهده IBM Instana طراحی شده برای کمک به ارائه بینش عملی و بهینه سازی عملکرد برنامه های کاربردی که در محیط های ترکیبی و چند ابری اجرا می شوند. شرکت ها برنامه ریزی می کنند که این راه حل در سال 2023 در دسترس باشد.

به گفته اشش بادانی، معاون ارشد، رئیس بخش محصولات Red Hat، این همکاری با Dell به ساده‌سازی نحوه رسیدگی سازمان‌ها به پویایی در حال تغییر فناوری اطلاعات سازمانی کمک می‌کند و تیم‌های فناوری اطلاعات را قادر می‌سازد تا یک بار برنامه‌های کاربردی را برای استقرار در محل بسازند اما حفظ کنند. چابکی برای اجرای آنها در هر کجا که در وسعت ابر هیبریدی باز نیاز باشد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور