شرط های انعطاف پذیر در ‘شخصی سازی’ ابر ترکیبی در مکان یابی

از آنجا که بیشتر و بیشتر تجارت در معماری ابر ترکیبی متمرکز می شود ، ارائه دهندگان مکان یابی مراکز داده در تلاشند تا از سیستم عامل های خود با مدل های ترکیبی متناسب باشند. اما آنها این کار را به روش های مختلف انجام می دهند. برای ارزیابی وضعیت ابر ترکیبی در بازار کالکشن ، Data Center Knowledge در حال مصاحبه با یک سری از ارائه دهندگان مرکز داده در مورد استراتژی های آنها برای موقعیت یابی سیستم عامل های colocation خود است تا استراتژی های ابر ترکیبی مشتریان را فعال کند.

مقالات قبلی این مجموعه استراتژی های ابر ترکیبی Equinix و QTS را بررسی می کردند. این یکی به Flexential نگاه می کند.

ابر ترکیبی فضای متنوعی است که به راه حلهای انعطاف پذیر – حتی ممکن است بگویید شخصی شده – است.

این پیام از طرف کریس داونی ، مدیرعامل Flexential ، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان مکان یابی مرکز داده های ایالات متحده است. این شرکت یک استراتژی ابر ترکیبی و IT ترکیبی را در اطراف طیف گسترده ای از پیشنهادات ساخته است که می تواند متناسب با نیازهای منحصر به فرد هر مشتری باشد. و شامل سرویس هایی است که لزوماً همراه با زیرساخت مرکز داده Flexential استفاده نمی شوند.

Flexential خود را به عنوان یک ارائه دهنده مکان یابی “که راه حل های فناوری اطلاعات و تخصص آن فراتر از چهار دیواری سنتی یک مرکز داده است” ، ارائه می دهد ، که نوزده در سراسر ایالات متحده فعالیت می کند. علاوه بر تأمین فضای مکان یابی ، ستون فقرات شبکه ای به نام FlexAnywhere را ارائه می دهد که می تواند برای انتقال 100 گیگابایت اتصال به مکان های مختلف خارج از شبکه مرکز داده Flexential استفاده شود.

این ارائه دهنده سرمایه گذاری زیادی نیز روی قابلیت های خدمات مدیریت شده خود انجام داده است. این سرویس خدمات مختلفی را برای ساخت ابرهای خصوصی و ترکیبی و همچنین راه حلهایی مانند Desktop-as-a-Service و مدیریت بازیابی فاجعه ارائه می دهد.

Flexential برخی از این موارد را با استفاده از زیرساخت عمومی ابر به جای مراکز داده خود ارائه می دهد. به عنوان مثال ، سرویس کانتینر مدیریت شده آن با AWS اجرا می شود.

رویکرد گسترده به محاصره ابر ترکیبی

داونی سرمایه گذاری در چنین طیف گسترده ای از پیشنهادات را کلید توانایی Flexential در ارائه راه حلهای ترکیبی می داند که نیازهای متنوع مشتریانش را برآورده می کند.

وی به DCK گفت: “یک استراتژی متناسب با همه ، به سادگی در فناوری اطلاعات کار نمی کند ، زیرا هر شرکت داده های متفاوتی دارد.” “Flexential به مشاغل کمک می کند تا ارزش گزینه های cloud شخصی ، colocation و اتصال را داشته باشند و بهترین ها را برای حجم کار خود فراهم کنند.”

برخی از مشتریان از پیشنهادات مرکز داده Flexential یا خدمات مدیریت شده برای ساخت معماری ترکیبی استفاده می کنند ، در حالی که برخی دیگر از FlexAnywhere برای اتصال بارهای میزبانی شده در مراکز داده دیگر با سیستم عامل های ابری عمومی استفاده می کنند. برخی البته از هر دو استفاده می کنند.

شخصی سازی و سفارشی سازی

Flexential با ارائه چندین راه حل ابر ترکیبی مستقل ، خود را از ارائه دهندگان شرکت هایی که سطح یکسانی از خدمات ترکیبی سفارشی یا هدفمند را ارائه نمی دهند ، متمایز می کند.

داونی گفت: “Flexential به طور منحصر به فرد تمام محیط ها را برای پاسخگویی به نیازهای شرکت تنظیم می کند ، و شخصی سازی و سفارشی سازی را در اولویت قرار می دهد.”

وی افزود: قدرت Flexential در اکوسیستم ترکیبی در توانایی آن است که تیمی از متخصصان نیازهای منحصر به فرد مشتریان خود را ارزیابی می کنند ، سپس راه حل هایی (از جمله زیرساخت ها ، خدمات مدیریت شده یا هر دو) ارائه می دهند که هزینه ، مقیاس پذیری ، چابکی ، عملکرد هر سازمان را برآورده می کند. ، اهداف امنیتی و انطباق

داونی گفت: “برخلاف بسیاری از ارائه دهندگان دیگر همكاری ها ، Flexential مشاوران و مهندسان متخصص ابر عمومی را ارائه می دهد كه می توانند به مشتریان در توسعه و نگهداری سیستم عامل های واقعی هیبریدی IT كمك كنند.”

راه حل های سفارشی از یک Colo بزرگ

تمرکز Flexential بر حفظ چنین مجموعه گسترده ای از راه حل های ترکیبی گرا و سفارشی سازی آنها برای هر یک از مشتریان شاید کمی تعجب آور باشد ، با توجه به اینکه این شرکت یک ارائه دهنده مکان نسبتاً بزرگ است. بیشتر colos های بزرگ دیگر تمرکز خود را روی راه حلهای ترکیبی زیرساخت ابر بیش از خدمات مدیریت شده می گذارند.

برای مشاغل با نیازهای ابری ترکیبی عمومی – به معنای مشاغلی که فقط می خواهند بارهای اساسی را در یک مرکز مکان یابی اجرا کنند و آنها را به نوعی به یک ابر عمومی متصل کنند – Flexential ممکن است چیزی را که دیگران نیز ارائه نمی دهند ارائه ندهد. اما برای شرکت هایی با اولویت های زیرساخت ابر ترکیبی واقعا منحصر به فرد یا خاص ، ترکیب Flexential از راه حل های زیرساختی با خدمات مدیریت شده مشاوره ای ممکن است یک پیشنهاد جذاب باشد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور