آیا می توانید امنیت را از طریق سیستم عامل های کد پایین ببافید

عکس پروفایل ظهر Rosy Hacker

با 3950 مورد نقض داده شناخته شده در سراسر صنایع ، 36 میلیارد رکورد را در سراسر جهان در یک سال تحت تأثیر قرار داده است. امنیت به اولین نگرانی برای چندین کسب و کار تبدیل شده است که در حال رقابت برای کار مجدد دیجیتالی هستند. و با وجود گزینه ها و سیستم عامل های فراوان که ادعا می کنند آماده ترکیب امنیت با توسعه برنامه ها هستند ، شرکت ها در اقیانوس انتخابی فرو رفته اند.

با ضرورت ارزیابی دقیق و محافظت از مشتریان خود. در حالی که همچنین “برای ساختن و راه اندازی امروز راه حل های” فوری برای رقابت نگرش ضروری است. بستر توسعه برنامه کم کد پدیدار شده است. این دیگر راه حل کم امنیت نیست. کد کم به توسعه دهندگان شهروندی اجازه می دهد تا به عنوان ابزاری قدرتمند برای ایجاد برنامه های درجه شرکت ظاهر شوند. با تبدیل شدن پلیرهای پلتفرم برنامه کم کد به ابزاری برای توسعه دهندگان حرفه ای و مدیریت ، انتخاب برای توسعه دهندگان با توانایی پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد در طیف صنعت از پیچیدگی کمتری برخوردار می شود.

علاوه بر این ، اکنون قرار است تأیید شود ، پلت فرم کد کم با ارائه محافظاتی مانند تأیید اعتبار و مجوز ، رمزگذاری SSL ، کاربر Onboarding ، OAuth ، OpenID Connect و ادغام با ارائه دهندگان خدمات مانند LDAP یا AD ، امنیت درجه شرکت را امکان پذیر می کند. در کنار آن یک رابط کاربری قوی و ویژگی های هیجان انگیز که به توسعه دهندگان کمک می کند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور