سیستم های UPS تعاملی شبکه و مسابقه برای خنثی سازی کربن

مراکز داده نقش مهمی را در تغییر چشم انداز انرژی امروز ایفا می کنند و گفتگوهای زیادی در محافل صنعت در مورد راههای مختلف سازمانها برای پایداری ، کاهش هزینه های انرژی و حتی درآمدزایی انجام شده است. نوآوری در سیستم های تغذیه بدون وقفه (UPS) و باتری ها-به ویژه باتری های لیتیوم-گزینه های مناسب و کاربردی را برای سازمان های مرکز داده ارائه می دهد که با چالش های فوری مصرف انرژی و بهره وری دست و پنجه نرم می کنند.

مراکز داده برای سیستم تهویه مطبوع و تغذیه پشتیبان به سیستم های UPS و باتری متکی هستند. انرژی ذخیره شده در آن باتری ها بیشتر اوقات بدون استفاده می ماند و مدت هاست به عنوان راهی برای کاهش هزینه های برق – یا حتی درآمدزایی – در نظر گرفته شده است. افزایش باتری های لیتیوم یونی و معرفی سیستم های UPS متصل به شبکه (یا متصل به شبکه) این نوع مدیریت انرژی را نه تنها ممکن ، بلکه در دسترس عموم قرار داده است.

سیستم های UPS تعاملی گرید می توانند در یک شبکه کوچک کار کرده و برق را به شبکه بازگردانند. این فناوری اجازه می دهد تا انرژی ذخیره شده در باتری های UPS یک سازمان در ساعات غیرعادی به شرکت بازگردانده شود و خدمات تعادل شبکه را به ارائه دهنده خدمات ارائه دهد و برای سازمان مرکز داده درآمد ایجاد کند. و می تواند این کار را بدون به خطر انداختن انعطاف پذیری فناوری اطلاعات زیرساخت های حیاتی شما انجام دهد.

این سیستم های UPS متقابل شبکه از مزایای باتری های لیتیوم یونی ، به ویژه زمان طولانی تر ، شارژ و تخلیه سریعتر و قابلیت های دوچرخه سواری بیشتر استفاده می کنند. یک UPS متصل به شبکه با باتری های لیتیوم یونی می تواند به راحتی پاسخگوی سرعت کافی برای پاسخگویی به نیازهای محدودیت فرکانس ، پشتیبانی از انواع خدمات درآمدزا و ایجاد فرصتهای صرفه جویی در هزینه از طریق مدیریت تقاضا باشد. به عنوان مثال ، یک سازمان می تواند شبکه را خاموش کرده و از باتری در ساعات اوج استفاده کند تا از پرداخت نرخ های سنگین اجتناب کند و به ارائه دهنده خدمات در مدیریت پیک تقاضا کمک کند.

اینکه بگوییم یک سیستم UPS متصل به شبکه با باتری های لیتیوم یونی حتی می تواند به کربن زدایی و استراتژی پایدارتر انرژی کمک کند ، چندان دشوار نیست. ما هنوز در روزهای اولیه این فناوری ها هستیم ، اما مطمئناً آنها ابزارهای مهمی در تلاش های مداوم صنعت مرکز داده برای مدیریت مصرف انرژی و انتشار کربن هستند.

راب در مورد پادکست اخیر خود در مورد این موضوعات و موارد دیگر بحث کرد. می توانید گفتگوی کامل را در اینجا بشنوید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور