استراتژی ابر ترکیبی دیجیتال املاک بر اتصال ، همکاران تأثیر می گذارد

با توجه به اینکه مشاغل بیشتر و بیشتر به سمت معماری ابر ترکیبی می روند ، ارائه دهندگان Colocation تلاش می کنند تا مطمئن شوند که مراکز داده آنها با مدلهای ترکیبی همراه است. اما آنها این کار را به طرق مختلف انجام می دهند. برای ارزیابی وضعیت ابر ترکیبی در بازار جمع آوری ، Data Center Knowledge با مجموعه ای از ارائه دهندگان تجمع در مورد استراتژی های ترکیبی آنها مصاحبه می کند. این مقاله به بررسی دیجیتال املاک می پردازد.

سایر مقالات این سری به Equinix ، QTS ، Flexential ، CyrusOne ، Cologix ، Cyxtera ، Evoque و DataBank نگاه می کنند.

وقتی صحبت از معماری ابر ترکیبی می شود ، اتصال پایه ای است که بقیه چیزها بر اساس آن ساخته شده است. هرچه ارائه دهندگان تجمع شبکه های متصل کننده مراکز داده و ابرهای عمومی را ایمن کنند ، و هرچه راحت تر بتوانند راه حل های شبکه مورد نیاز خود را برای مشتریان به کار گیرند ، در موقعیت ترکیبی بهتری قرار خواهند گرفت.

این خلاصه ای از رویکرد Digital Realty به بازار ابر ترکیبی است. این شرکت ، که بیش از 100 مرکز جمع آوری را اداره می کند و 4300 مشتری دارد ، اولین رویکرد اتصال را برای فعال کردن موارد استفاده از ابر ترکیبی در پیش گرفته است. با این حال ، در عین حال ، ارائه دهنده با شرکای خود برای رسیدگی به سایر جنبه های ترکیبی ، مانند امنیت ، ذخیره سازی داده ها و حتی حجم کار ترکیبی شدید AI ، همکاری می کند.

“پارچه پارچه” به عنوان کلید ابر ترکیبی در Colocation

Chris Sharp ، CTO Digital Realty ، به Data Center Knowledge گفت ، ترکیبی یک اصطلاح گسترده است که می تواند معانی متفاوتی برای مشاغل مختلف داشته باشد.

با این حال ، آنچه مشتریان مشترك هنگام صحبت درباره ابر هیبرید مشترك هستند این است كه آنها به دنبال راه هایی هستند كه “برای به دست آوردن کنترل و اختیاری برای استفاده از بهترین زیرساخت ها برای بارهای کاری خود” ، به دنبال راه هایی باشند. زیربنای اتصال متقابل برای انجام این کار اساسی است. “

شارپ گفت ، به این منظور ، دیجیتال املاک با ایجاد راه حل های اتصال که امنیت ، عملکرد و استقرار بهتری نسبت به سرویس های متداول متداول ارائه می دهد ، “فراتر از اتصال متقابل” فکر می کند.

این بخشی از دلیل همکاری اخیر Digital Realty با اپراتور شبکه Zayo است که به ساختن چیزی که دیجیتال آن را “پارچه باز پارچه” می نامد ، کمک می کند.

در حالی که دو شرکت هنوز جزئیات فنی گسترده ای در مورد این راه حل منتشر نکرده اند ، آنها می گویند که گزینه های اتصال فعلی Digital Realty را گسترش می دهد. در بحث درباره آن ، شارپ بر سهولت استقرار خدمات اتصال و همچنین ویژگی های امنیتی و جداسازی شبکه ویژه تأکید کرد.

هدف این است که با استقرار سریع اتصال ، به مشتریان اجازه دهیم “برای خرید و دسترسی به زمان واقعی به همه بازارهای موجود” کلیک کنند.

“ما می بینیم که بیشتر و بیشتر مشتریان نمی خواهند از اینترنت به عنوان بخشی از استراتژی های ابر ترکیبی استفاده کنند. آنها می خواهند” پارچه ای با درجه حامل برای پشتیبانی از آرمان های ترکیبی “.

شارپ تأکید کرد که Digital Realty هیچ برنامه ای برای ارائه خدمات اتصال مدیریت شده ندارد. راه اندازی و مدیریت اتصال به عهده مشتریان آن خواهد بود. اما دیجیتال از طریق مشارکت خود با Zayo و معاملات مشابهی که به زودی اعلام می شود ، ساده سازی دسترسی به خدمات ارتباطی پیشرفته شخص ثالث را هدف گرفته است.

شارپ گفت: “ما می خواهیم اصطکاک بین خدمات شرکا و خدمات ما را برطرف کنیم.” “ما بر اساس میراث خود در زمینه خرید کلیک می کنیم.”

فراتر از اتصال

اگرچه اتصال در مرکز هجوم دیجیتال به دنیای ابر ترکیبی قرار دارد ، اما شارپ گفت که این شرکت در حال ایجاد مشارکت با فروشندگان در سایر زمینه ها برای ارائه مجموعه ای جامع از راه حل ها برای بارهای ترکیبی است.

یکی امنیت است. در حالی که راه حل های اتصال بخشی از این پازل هستند ، به این معنا که می توان آنها را برای محیط های ترکیبی که در صورت تمایل از اینترنت جدا شده اند استفاده کرد ، دیجیتال نیز بر رفع نیازهای مربوط به حاکمیت داده ها و انطباق با حجم کاری ترکیبی تمرکز کرده است.

به همین ترتیب ، شرکت هوش مصنوعی را بخش مهمی از هیبرید می داند. شرکت هایی که به دنبال استقرار حجم کاری هوش مصنوعی در محیط ترکیبی هستند ، به وسیله ای کارآمد برای تجزیه و تحلیل حجم زیادی از داده ها که در مراکز داده متعدد یا ابرها توزیع شده اند ، نیاز دارند. در این زمینه ، شارپ به مشارکت احتمالی با فروشندگان (مانند Nvidia) اشاره کرد که می تواند GPU ها را “در مجاورت داده ها” قرار دهد تا به حجم کار AI کمک کند.

وی همچنین گفت: “رسیدگی به تفاوت های امنیتی خاصی که در ارتباط با هوش مصنوعی وجود دارد” بسیار مهم است ، “شما شرکای خود را آنلاین مشاهده خواهید کرد” در این زمینه.

حتی در حالی که Digital Realty به دنبال پرداختن به جنبه های مختلف حجم کاری ترکیبی clodu است ، موضوع مشترکی که در استراتژی ترکیبی آن اجرا می شود تمرکز بر مشارکت است. شارپ گفت: “ما احساس می کنیم به یک کنسرسیوم شرکا نیاز داریم که بتواند تمام خواسته های مشتری را برطرف کند.” به گفته شارپ ، “اتصال اساسی است ، به همین دلیل ما با Zayo شروع کردیم” ، اما دیجیتال انتظار دارد در “سه ماهه آینده” اعلامیه های شریک بیشتری انجام دهد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور