سرمایه گذار عمده سهام انویدیا را قبل از گزارش درآمد سه ماهه سوم بارگیری می کند | دانش مرکز داده

به نظر می رسد یک شرکت بزرگ سرمایه گذاری در فناوری، ثروت انویدیا را در دستان خود نگه داشته است. Ark Investment Management LLC گزارش داد که 167914 سهم از سهام Nvidia Corp را قبل از پایان معاملات روز جمعه فروخته است.

این درست قبل از گزارش سود شرکت در 17 نوامبر است. طبق گزارش بلومبرگ نیوز، آرک، به رهبری مدیر عامل شرکت کتی وود، پیش از آخرین گزارش درآمد سه ماهه انویدیا، حرکت مشابهی انجام داد و انویدیا از کسری یک میلیارد دلاری برآوردهای وال استریت خبر داد.

انویدیا تنها نیست اینتل، سامسون و AMD همگی به همراه درجات مختلف کاهش در طول سال 2022 لنگیده اند. اگرچه AMD به لطف عملکرد قوی واحد مرکز داده شرکت، با شکست دادن پیش بینی های تحلیلگران در سه ماهه سوم پرتوی از نور را مشاهده کرده است. AMD کنفرانس مرکز داده خود را این پنجشنبه برگزار می کند که در آن لیزا سو، مدیر عامل شرکت، بینش های کلیدی در مورد تراشه های مرکز داده جهت شرکت را فاش خواهد کرد.

به نظر می رسد آرک سرنوشت انویدیا را در مورد عملکرد سهام پیش بینی و کنترل می کند. بر اساس گزارش بلومبرگ، زمانی که انویدیا در ماه سپتامبر برای عملکرد سهام خود در پایین ترین سطح دو ساله خود فرو رفت، Ark 400000 سهم خرید و شاهد افزایش 26 درصدی قیمت سهام شرکت بود.


در این محیط، انویدیا با یک نبرد سخت مواجه است، زیرا پیشنهادات مرکز داده این شرکت بیشتر بر فناوری دوقلو دیجیتالی تکیه دارد که برخی از تحلیل‌گران صنعت معتقدند نسخه‌های الهام‌گرفته از DCIM هستند که مدت‌هاست وجود داشته‌اند. آیا این فقدان نوآوری اصلی در مراکز داده می تواند در قلب حرکت Ark از Nvidia باشد؟

در حالی که تقریباً تمام تولیدکنندگان تراشه برای کشف این بازار پرتلاطم تعدیل‌های نرخ بهره فدرال رزرو، ناآرامی‌های سیاسی مداوم بر زنجیره‌های تامین (با نگاهی به شما، چین و تایوان) و شبح رکود جهانی تلاش می‌کنند، AMD می‌تواند پرتوی از نور و مسیری رو به جلو برای شرکت هایی که بین مراکز داده و تقاضای ثابت برای سرعت، قدرت پردازش و ذخیره سازی بیشتر قرار دارند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور