سرمایه گذاری در بیت کوین: راهنمای حصارکشی

عکس پروفایل نویسنده

@StealthEX.ioStealthEX.io

سیستم عامل تبادل رمزنگاری نیازی به ثبت یا وارد کردن اطلاعات شخصی نیست. بیش از 300 سکه برای مبادله.

بیت کوین از دسامبر سال 2020 در سطح رکوردی معامله می شود. سرمایه گذاران در سراسر جهان برای جلوگیری از تورم سهام این ارز دیجیتال را در نظر می گیرند ، زیرا بانک های مرکزی برای کمک به اقتصاد به انتشار ارزهای فیات ادامه می دهند.

امروز بیت کوین یک معادل دیجیتالی طلا است. اما اگر نرخ طلا طی سال گذشته 22٪ افزایش داشته باشد ، قیمت بیت کوین 144٪ افزایش یافته است! علاوه بر این ، در 8 ژانویه 2021 ، مشهورترین ارز رمزنگاری شده دیجیتال به سطح جدید و عالی خود یعنی 41،941.56 دلار رسیده است.

سرمایه گذاران بزرگ در بیت کوین

رسانه های پیشرو جهان گزارش رکورد سرمایه گذاری از طریق شرکت های بزرگ موسسه در بیت کوین. بیایید نگاهی به شرکت هایی بیندازیم که قبلاً روی طلای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند.

میدان ، شرکت

سال گذشته شرکت خدمات مالی آمریکایی که توسط جک دورسی (مدیر عامل شرکت توییتر Inc) تاسیس شده 50،000،000 دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است. بخش سرمایه گذاری این شرکت تأکید کرد که آنها ارز رمزنگاری شده را ابزاری برای گسترش فرصت های اقتصادی می دانند.

“ما معتقدیم که بیت کوین این امکان را دارد که در آینده یک ارز رایج باشد. همانطور که در زمان فرزندخواندگی رشد می کند ، ما قصد داریم به روشی منظم یاد بگیریم و در آن شرکت کنیم. برای یک…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور