ای کاش قبل از یادگیری API Gateway این را داشتم

عکس پروفایل نویسنده

@dylanalbertazziدیلن آلبرتزی

من دیلن هستم ، یک مهندس ابر من از سابقه خود در فناوری برای به اشتراک گذاشتن فناوری که باعث رشد مشاغل می شود استفاده می کنم.

AWS API Gateway توضیح داده شده با برنامه وب واقعی – واکنش نشان دهید Lambda

articleاین مقاله با یک ویدیوی YouTube مرتبط شده است. همانطور که می خوانید ، هر ویدئو کلیپ در یک زمان خاص شروع می شود و از مقاله تعریف می کند.

استفاده از API Gateway به شما کمک می کند تا برنامه های شما ایمن و سازمان یافته باشند. امروز ما API Gateway را با مشاهده نمونه ای واقعی از برنامه GrubGuide من توضیح خواهیم داد ، که از آن برای اتصال جلوی React به عملکرد Lambda استفاده می کند.

سلام ، من دیلن هستم ، یک مهندس ابر که در اورگان زندگی می کنم. چند روز پیش من در Reddit ارسال کردم و از آنها خواستم که به عنوان یک مبتدی کدام یک از موضوعات AWS را تصور کنند. این بیشترین پاسخ مثبت بود.

روتر URL چیست؟

بیایید توضیح دهیم منظور او از این کار چیست. به عبارت دیگر ، او می گوید API gateway اساساً همان استفاده از روتر URL است اما به ابر AWS متصل است.

اگر در کالج کلاس توسعه وب را می گذرانید ، احتمالاً با روترهایی مانند express.js آشنا هستید ، برای من CS 290 بود.

روتر یک مفهوم مرکزی توسعه وب است و در هسته آن ساده است. به نوار URL این ویدیو نگاه کنید. همه چیز بعد از .com مسیر است. این مسیر به برنامه YouTube می گوید که ویدیوی یک شناسه خاص را تماشا کند. اگر من برای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور