سرمایه گذاران فرشته قبل از سرمایه گذاری در استارت آپ شما ، این 4 مورد را بررسی می کنند

عکس پروفایل نویسنده

سرمایه گذاری فرشته نوعی تأمین مالی سهام است که به موجب آن سرمایه گذار در استارت آپ های مرحله اولیه سرمایه گذاری می کند و در ازای گرفتن موقعیت سهام یا سهام شرکت ، بودجه را تأمین می کند. این نوع تأمین مالی معمولاً توسط شرکتهای تازه تأسیس غیر مستقر که جریان نقدی یا وثیقه کافی ندارند با استفاده از آنها می توانند از موسسات مالی وام بگیرند ، استفاده می شود.

در نتیجه ، Angel Investors برای کمک به این استارتاپهای مبارز تلاش می کنند تا از اکتشافات منحصر به فرد و زندگی آنها حمایت کنند. سرمایه گذاران فرشته می دانند که خطر شکست برای یک استارت آپ به طور غیرمعمولی زیاد است ، بنابراین آنها همه چیز را با جزئیات بررسی و تجزیه و تحلیل می کنند تا مطمئن شوند که پاداش های بالقوه ارزش خطرات را دارند.

به منظور بررسی انواع نگرانی ها و موضوعات کلیدی ، سرمایه گذاران فرشته متعهد می شوند اهتمام لازم قبل از شروع سرمایه گذاری در مرحله اول ، آنها نگاه می کنند ببینند آیا یک بنیانگذار یا تیم مدیریتی عالی وجود دارد.

1. تیم مدیریت چگونه است؟

بسیاری از اوقات ، سرمایه گذاران بیشتر از محصول یا خدمات به دنبال تیم پشت استارت آپ می گردند. آنها معتقدند که اگر تیم مهارت کافی داشته و به دانش بازار و همچنین آنچه در تلاشند تا آن را بفروشند مجهز باشد ، در این صورت احتمالاً در این کار نیز موفق خواهند بود.

با این حال ، اگر منبع انسانی با کیفیت وجود نداشته باشد ، مهم نیست که چقدر …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور