درس های آموخته شده ساخت یک محصول برنده جایزه Golden Kitty

عکس پروفایل نویسنده

@استونتیاستیون تی

علوم دادهMinerva. خالق دامنه های یک کلمه.

وقتی روز دیگر در حال مرور توییتر بودم ، به این موضوع برخوردم توییت توسط Suhail ، که من را به یاد نمودار معروف پل گراهام آورد که منحنی راه اندازی را نشان می دهد:

نمودار واقعاً با تجربه ساخت دامنه های یک کلمه در 9 ماه گذشته مطابقت داشت. به طور خاص ، Trough of Sorrow بیشترین ضربه را به من وارد کرد ، زیرا من به عنوان یک بنیانگذار انفرادی سهم خوبی در ساخت پایین این پروژه داشتم.

بنابراین ، من فکر کردم جالب است که سفر خود را تاکنون با دامنه های One Word به اشتراک بگذارم و شباهت های داستان من و منحنی راه اندازی پل را کشف کنم – به خصوص با توجه به جوایز Golden Kitty Product Hunt (هشدار اسپویلر: دامنه های یک کلمه در گروه پروژه جانبی برنده شدند).

در تابستان سال 2020 ، به دلیل نیاز شخصی ، دامنه های یک کلمه را ایجاد کردم – سعی داشتم یک نام دامنه یک کلمه ای مناسب و جذاب برای آخرین پروژه جانبی خود ارائه دهم. من به عنوان یک دانشجوی علوم داده ، تجربه زیادی در زمینه نبرد با داده ها با پایتون داشتم ، اما هنوز فرصتی برای ساختن چیزی نبودم که با یک مشکل در دنیای واقعی روبرو شود.

بنابراین ، یک هفته بعد از هک کردن ، من با یک MVP آشنا شدم که در آن زمان یک سایت ساده بوت استرپ بود که لیستی از 10 هزار کلمه پرکاربرد انگلیسی را نشان می دهد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور