ساکنان NIMBY به دولت محلی دوستدار مرکز داده: “شما را در دادگاه می بینیم!” | دانش مرکز داده

نبرد برای توقف ساخت مراکز داده در و نزدیک زمین‌های روستایی و بناهای ملی در شهرستان پرینس ویلیام، ویرجینیا، تشدید شد زیرا ساکنان شکایتی را علیه هیئت ناظران شهرستان تنظیم کردند.

پس از رای 5-2 به نفع دروازه دیجیتال شهرستان پرنس ویلیام در 1 نوامبر، بسیاری از ساکنان از نتیجه گیج شدند. از آنجایی که 14 ساعت نظرات شهروندان قبل از رأی گیری شورای نظارت شهرستان وجود داشت، ساکنان فکر می کردند که اعتراضات آنها تأثیر خواهد داشت.

از آنجایی که اعتراضات و نظرات عمومی به نتیجه دلخواه خود نرسیدند، Gainesville Citizens for Smart Growth، یکی از بسیاری از گروه های منافع عمومی که با ایجاد دروازه دیجیتال شهرستان پرنس ویلیام مخالفت کردند، و دو شهروند خصوصی این شکایت را در منطقه پرنس ویلیام کانتی تنظیم کردند. دادگاه امروز

شهرستان پرینس ویلیام، ویرجینیا (1).png

نزدیکی شهرستان پرنس ویلیام، ویرجینیا به کوچه مرکز داده در شهرستان لودون، ویرجینیا.

دانش مرکز داده یک کپی از شکایت را از InsideNoVa.com دریافت کرد. در آن، شاکیان تاریخچه نبرد طولانی برای جلوگیری از ایجاد دروازه دیجیتال را تشریح کردند که منطقه‌بندی مناسب مرکز داده را در بخش‌های روستایی شهرستان پرنس ویلیام و نزدیک پارک ملی میدان نبرد ماناساس تسهیل می‌کند.

گروه‌های ذینفع حفاظت تاریخی آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار و جنگ داخلی نیز با دروازه دیجیتال به این دلیل مخالفت کردند که ساخت مرکز داده، محل دفن و بقایای اجدادشان را از زیر خاک بیرون می‌آورد.

Picture1.png

گزیده ای از دعوای مطرح شده در دادگاه منطقه پرنس ویلیام

دروازه دیجیتال توسعه بخش موجود شهرستان نیست که برای گسترش مرکز داده طراحی شده است، به نام ناحیه پوشش منطقه فرصت مرکز داده، و همچنین بخشی از برنامه ریزی بلندمدت شهرستان نیست.

مراکز داده QTS و مراکز داده قطب نما در کت و شلوار ذکر شده اند. بیان می‌کند که هر دو نهاد نامه‌ای برای حمایت از دروازه دیجیتال به هیئت کمیسران شهرستان در 9 سپتامبر صادر کردند، اما این اطلاعات قبل از جلسه استماع عمومی در 14 سپتامبر در دسترس عموم قرار نگرفت. طبق این دادخواست، برخی از شرایط برای تایید کلمه به کلمه از نامه QTS/Compass ارسال شد.

در 2 نوامبر، نانسی نواک، مدیر ارشد نوآوری در Compass Datacenters، این نظرات را با دانش مرکز داده:

دگرگونی دیجیتال برای جهان بسیار حیاتی است و دسترسی به داده هایی که فرصت ها و کاربردهای حیاتی را برای انسان ها در همه جا فراهم می کند برای پایداری، تنوع، سلامت و رفاه، آموزش و راه حل های نوآورانه برای چالش های جهانی مهم است.

در مقابل، جین لاوسون، ناظر شهرستان پرنس ویلیام هشدار داد که وابستگی به یک صنعت می‌تواند این شهرستان را به یک «کمربند بتنی» شبیه به کمربند زنگ‌زدگی شهرها و شهرهایی که از نظر اقتصادی چالش‌برانگیز در سراسر نیویورک، پنسیلوانیا، اوهایو و ویرجینیای غربی که زمانی مراکز بودند، تبدیل کند. از صنعت تولید

چگونه همه چیز به پایان می رسد؟ تلاش برای حل و فصل نبرد سرزمینی شهرستان پرنس ویلیام

کسانی که این موضوع را از نزدیک دنبال می کنند ممکن است از خود بپرسند که چه اتفاقی می افتد.

برای حل و فصل، دعوی سه شرط دارد:

1 – تایید دروازه دیجیتال را معکوس کنید

2 – از تلاش های آینده برای تایید دروازه دیجیتال جلوگیری کنید

3- هر حکم دیگری که دادگاه انتخاب کند

آنچه برای ساکنان در خطر است:

  • آلودگی صوتی،
  • آبراه های در معرض خطر،
  • افزایش تراکم ساختمان های تجاری

آنچه برای مراکز داده در خطر است:

  • هزینه ساخت و ساز در هر فوت مربع کمتر،
  • نزدیکی به سایر نقاط اتصال (به ویژه در اشبرن، ویرجینیا در شهرستان لودون)، و
  • انجام تعهدات به مشتریان بالقوه و موجود.

آنچه در خطر هیئت نظارت شهرستان است:

  • اعتبار،
  • شانس انتخاب مجدد،
  • سود حاصل از موفقیت معاملات تجاری QTS.

آن ویلر، رئیس کانتی پرنس ویلیام در بزرگ هیئت ناظران کانتی، بین 50001 تا 250 دلار در گروه Blackstone که مالک QTS است و در آمازون که AWS بخشی از آن است، سرمایه گذاری کرد. AWS همچنین می تواند به طور بالقوه یک مرکز داده در منطقه دروازه دیجیتال باز کند و میلیون ها دلار در هزینه های سرمایه گذاری هر فوت مربع برای ساخت مرکز داده صرفه جویی کند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور