روندهای فناوری سال 2021: پنج انتخاب برتر ما

عکس پروفایل نویسنده

@آناهروپاآنا خروپا

تحلیلگر تحقیق کنجکاو QArea که چشم خود را به بازاریابی دیجیتال ، وضعیت بازار فناوری اطلاعات نگاه می دارد.

پایان سال 2020 آمد و رفت! این بدان معناست که زمان آن فرا رسیده است که تجزیه و تحلیل آنچه در طول دوازده ماه گذشته برای دنیای فناوری رخ داده است و مواردی را که باید در سال 2021 مورد توجه قرار گیرند را تعریف کنیم 5 روند برتر فناوری که معتقدیم امسال افزایش خواهد یافت.

هر کسی که از نزدیک با فن آوری کار می کند یا روی آن سرمایه گذاری می کند ، اگر می خواهد با افزایش ROI و انتشار موفقیت آمیز مداوم اطمینان داشته باشد ، باید به چنین پیش بینی هایی توجه بیشتری کند.

روند شماره 1: همه چیز از راه دور

صحبت در مورد روندهای فناوری سال 2021 بدون پرداختن به فیل موجود در اتاق غیرممکن است. همه گیری جهانی همه حوزه های زندگی ما را تغییر داده است و فناوری پیشرفته نیز از این قاعده مستثنی نیست. در حالی که به نظر می رسید مواردی نظیر تحول دیجیتال و تغییر شکل کسب و کار حرفهای مهیبی است ، ویروس کرونا به سرعت آنها را به یک ضرورت تبدیل کرد. مردم از خانه های خود شروع به کار ، استراحت ، معاشرت ، دیدن پزشکان ، تمرین کردن ، مهمانی کردن – اساساً زندگی کردن – کردند. و صرف نظر از اینکه همه ما به همین دلیل خسته ایم ، با نزدیک شدن به سال 2021 این گرایش به جایی نخواهد رسید.

2021 فناوری …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور